Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har en ekstra basson lift jeg gerne vil sælge...
Så byd piger..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hvad forestiller du dig af pris...
Jeg skal lige sige at en handel afhænger af om jeg skal over og besøge bedsteforældrene i sønderjylland...
Mvh Mia
roenlund skriver: hvad forestiller du dig af pris... Jeg skal lige sige at en handel afhænger af om jeg skal over og besøge bedsteforældrene i sønderjylland... Mvh Mia
Kom med et bud...
Hvor bor dine bedsteforældre??
Jeg har ingen ide om hvad sådan nogle koster så håber ikke det er alt for lavt 200kr
Mine bedsteforældre bor i korntved ved Tønder, men vi skal måske også et smut til sønderborg og være hos nogle venner...
roenlund skriver: Jeg har ingen ide om hvad sådan nogle koster så håber ikke det er alt for lavt 200kr Mine bedsteforældre bor i korntved ved Tønder, men vi skal måske også et smut til sønderborg og være hos nogle venner... Mvh Mia
Hvornår tror du måske i skal herover?? For hvis i skal herover inden alt for længe, så er det din..
Min mor snakkede om at køre over på mandag
Men man kan ikke altid lige regne med min mor hun kunne godt ombestemme sig... hvor bor du henne af???
roenlund skriver: Min mor snakkede om at køre over på mandag Men man kan ikke altid lige regne med min mor hun kunne godt ombestemme sig... hvor bor du henne af???
Hehe ja de mødre kan godt være lidt utilregnelige nogle gange..
Jeg bor lidt uden for Vojens (Haderslev)
Ja Vojens er jo ikke lige ved siden af men mon ikke man kunen finde ud af noget..
Jeg prøver lige at hive fat i moren min og se hvad hun siger...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128