Jeg bliver så frustreret.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. juni 2010

Lullaby

Min svigermor er oppe i årene. Hun meldte ud for lang tid siden, at vi måtte skiftes til at have børnene hos hende for dem alle 5 kunne hun ikke magte. Vi har lavet en ordning der så går på, at vi skiftes til at have ungerne hos hende om eftermiddagen hver 14 dag fredag hvor de så kan have nogle timer alene med hende og hygge med is, film osv. Problemet er bare, at min svigerinde har de sidste 3 gange kommet forbi med hendes børn samtidig med mine. Dvs. nu har mine børn ikke noget alenetid længere. Enten så dumper hun børnene fordi hun skal ride/handle osv og bagefter det så bliver hun til hygge eller også kommer de bare forbi på besøg. Idag er de så der igen. Og nu er de der fordi at hendes kæreste har fået kørekortet.

om 14 dage er det igen vores tur, der har hans søster arrangeret en bytur så der afleverer hun også børnene til min svigermor, så det vil sige at nu er det 4 gange.

Jeg er ked af at mine børn bliver forfordelt hele tiden og jeg er træt af at min svigermor ikke siger fra.

Nu har vi sagt noget til min svigermor og hun hjælper igen min mands søster fordi at hendes kæreste jo har fået kørekort. Og hvis det ikke var fordi at de sidste 2 gange havde de været der så ville jeg heller ikke have et problem med det men nu er jeg træt af det.

Jeg ved ikke hvad jeg ville med det her, bare ud med det tror jeg...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2010

otlitrom

Det tror jeg også jeg ville synes var træls! Nu har jeg ingen børn, så aner det jo ikke

Men jeg tænker, at "bedste" har været så smart at sige fra, fordi hun ikke kan overskue at have dem alle på én gang. Det synes jeg er flot sagt, og en rigtig fin aftale i har lavet.. Det virker som om det er svigerinden der ligesom har "glemt" aftalen. Var det ikke en mulighed at snakke med hende om det, i stedet for "bedste", som måske ikke har skylden. Det er nok svært for hende at sige fra, når de bare kommer dumpende..

Men jeg synes det er fair du er lidt sur over det, for som du siger havde det lige sket en enkelt gang, så pyt.. Men nu gentager det sig.. hmm...

Jeg håber I får det løst, for dine børn har også ret til lidt alenetid og hygge med "bedste"

Anmeld

30. juni 2010

Lullaby

kitty skriver:

Det tror jeg også jeg ville synes var træls! Nu har jeg ingen børn, så aner det jo ikke

Men jeg tænker, at "bedste" har været så smart at sige fra, fordi hun ikke kan overskue at have dem alle på én gang. Det synes jeg er flot sagt, og en rigtig fin aftale i har lavet.. Det virker som om det er svigerinden der ligesom har "glemt" aftalen. Var det ikke en mulighed at snakke med hende om det, i stedet for "bedste", som måske ikke har skylden. Det er nok svært for hende at sige fra, når de bare kommer dumpende..

Men jeg synes det er fair du er lidt sur over det, for som du siger havde det lige sket en enkelt gang, så pyt.. Men nu gentager det sig.. hmm...

Jeg håber I får det løst, for dine børn har også ret til lidt alenetid og hygge med "bedste"

Grunden til vi nok har kontaktet bedste er nok fordi at hvis vi ringer til min svigerinde så "tuder" hun overfor min svigermor så min svigermor får dårlig samvittighed.

Min mand ringer til svigerinden idag og siger at hun skal holde sig væk  (dog ikke på den måde )

Anmeld

30. juni 2010

Laulund87

Lige et spørgsmål. Hvordan kan det være at din svigermor har dem fast?

Anmeld

30. juni 2010

Lullaby

Laulund87 skriver:

Lige et spørgsmål. Hvordan kan det være at din svigermor har dem fast?

Fordi at hun gerne ville have alene-tid med dem og så var det nemmere for os allesammen hvis vi havde noget fast at gå ud fra

Anmeld

30. juni 2010

Laulund87

Lullaby skriver:

Fordi at hun gerne ville have alene-tid med dem og så var det nemmere for os allesammen hvis vi havde noget fast at gå ud fra

Okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.