Min svigermor er oppe i årene. Hun meldte ud for lang tid siden, at vi måtte skiftes til at have børnene hos hende for dem alle 5 kunne hun ikke magte. Vi har lavet en ordning der så går på, at vi skiftes til at have ungerne hos hende om eftermiddagen hver 14 dag fredag hvor de så kan have nogle timer alene med hende og hygge med is, film osv. Problemet er bare, at min svigerinde har de sidste 3 gange kommet forbi med hendes børn samtidig med mine. Dvs. nu har mine børn ikke noget alenetid længere. Enten så dumper hun børnene fordi hun skal ride/handle osv og bagefter det så bliver hun til hygge eller også kommer de bare forbi på besøg. Idag er de så der igen. Og nu er de der fordi at hendes kæreste har fået kørekortet.
om 14 dage er det igen vores tur, der har hans søster arrangeret en bytur så der afleverer hun også børnene til min svigermor, så det vil sige at nu er det 4 gange.
Jeg er ked af at mine børn bliver forfordelt hele tiden og jeg er træt af at min svigermor ikke siger fra.
Nu har vi sagt noget til min svigermor og hun hjælper igen min mands søster fordi at hendes kæreste jo har fået kørekort. Og hvis det ikke var fordi at de sidste 2 gange havde de været der så ville jeg heller ikke have et problem med det men nu er jeg træt af det.
Jeg ved ikke hvad jeg ville med det her, bare ud med det tror jeg...
Anmeld