ÅHHH jeg bliver så træt! Pigernes rigtig skønne badebassin med palmer og rutchebane gik i stykker i forgårs så igår stormede pigerne og mig ud og købte et nyt bade bassin, sådan et rundt et med ringe men ret højt, der kan være meget vand i
pigerne elsker det. vi har fyldt det halvt op så det går pigerne til låret.
Men så kommer mine forældre ned til os, min far hjælper med de sidste finesser i huset - hvilket er super skønt! og straks begynder de at snakke om vi skal tømme det hver aften for de kan drukne hvis de selv går ud og bla bla. Jeg bliver bare så irriteret. Kasper har købt en stor pressening vi binder rundt om så de ikke kan komme op i det, men vores børn har fået af vide at de ikke må gå derud alene og de er meget påpasselige med overhovedet at gå ud i haven nu. så jeg er lige ved at blive skrup hysterisk på dem. De er jo trods alt snart 4 år og forstår godt hvad vi siger. ved godt børn kan drukne men det kan de også hvis de kravler gennem hækken til vores nabo der har fiske bassin!
Er det mig der er helt galt på den eller synes i ikke det er lidt voldsomt at tømme det hver aften?
Åhh hvor min mor altid kan få mig til at tvivle på mine evner som mor!!! 
Anmeld