Ihhh altså mødre!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

327 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. juni 2010

ChatH

ÅHHH jeg bliver så træt! Pigernes rigtig skønne badebassin med palmer og rutchebane gik i stykker i forgårs så igår stormede pigerne og mig ud og købte et nyt bade bassin, sådan et rundt et med ringe men ret højt, der kan være meget vand ipigerne elsker det. vi har fyldt det halvt op så det går pigerne til låret.

Men så kommer mine forældre ned til os, min far hjælper med de sidste finesser i huset - hvilket er super skønt! og straks begynder de at snakke om vi skal tømme det hver aften for de kan drukne hvis de selv går ud og bla bla. Jeg bliver bare så irriteret. Kasper har købt en stor pressening vi binder rundt om så de ikke kan komme op i det, men vores børn har fået af vide at de ikke må gå derud alene og de er meget påpasselige med overhovedet at gå ud i haven nu. så jeg er lige ved at blive skrup hysterisk på dem. De er jo trods alt snart 4 år og forstår godt hvad vi siger. ved godt børn kan drukne men det kan de også hvis de kravler gennem hækken til vores nabo der har fiske bassin!

Er det mig der er helt galt på den eller synes i ikke det er lidt voldsomt at tømme det hver aften?

Åhh hvor min mor altid kan få mig til at tvivle på mine evner som mor!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2010

sarahb

Det er dig der kender dine børn bedst og hvis du ved de ikke vil gå derud og begynde at eksperimentere med bassinet så, ingen alarm. Det synes jeg selv i kan afgøre og hvis i stoler på jeres piger så er der jo intet problem i det søde..
Tror de bedstemødre er meget opmærksomme og beskyttende overfor deres elskede børnebørn

Anmeld

30. juni 2010

JustAnotherName

Enig med Sarah.
Det er sikkert bare sagt i en kærlig mening, fordi hun vil passe godt på dem.
Men hun må stole på, at du har indsigt, overblik og ansvarlighed nok, til at hun slet ikke skal bekymre sig for dem. For du har jo OM NOGEN også kun interesse i, at passe godt på dem.
Så lad dig ikke hyle ud af den, fordi hun lige blander sig lidt med en kommentar. Det er DIG der er deres mor, og du handler helt sikkert rigtigt, hvis det føles rigtigt. Så tvivl ikke på dig selv søde!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.