Det var så det....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

371 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. juni 2010

Halbschön

....Vi har lige haft det sidste besøg af sundhedsplejersken.. Vildt at han allerede er så stor, synes jo næsten lige jeg har født ham!

Nicolai er nu 8mdr og 13 dage... Han måler 77cm og vejer 12kg.. En ogd stor dreng der kan det han skal.. Han sidder, kravler... Spiser som os... Har 5tænder... Puuuha.. Hvor blir tiden dog af..

Ja, jeg ved ikke rigtig hvad jeg ville med indlægget, bare sige at tiden altså går alt for stærkt ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2010

Mor til Frederic og Freya

Renée88 skriver:

....Vi har lige haft det sidste besøg af sundhedsplejersken.. Vildt at han allerede er så stor, synes jo næsten lige jeg har født ham!

Nicolai er nu 8mdr og 13 dage... Han måler 77cm og vejer 12kg.. En ogd stor dreng der kan det han skal.. Han sidder, kravler... Spiser som os... Har 5tænder... Puuuha.. Hvor blir tiden dog af..

Ja, jeg ved ikke rigtig hvad jeg ville med indlægget, bare sige at tiden altså går alt for stærkt ;-)

Ih her slutted det også da han var 8 mdr, men hun er jo kun en tlf opringning væk..

Hold da op han vil fremad... Frederic var 75 og 9 kg som 8 mdr

Men uanset str er de lige elsket. Syntes da helt klart det er nogle fine tal, er du selv høj?

Anmeld

30. juni 2010

Halbschön

Mor til Frederic skriver:

Ih her slutted det også da han var 8 mdr, men hun er jo kun en tlf opringning væk..

Hold da op han vil fremad... Frederic var 75 og 9 kg som 8 mdr

Men uanset str er de lige elsket. Syntes da helt klart det er nogle fine tal, er du selv høj?

Jaa rigtig fine tal, han følger sin kurve så perfekt.. Han var jo også en stor dreng da han blev født..

Hmm høj og høj, jeg er 173, så det er vel egentlig meget normalt.. Kæresten er 183, så det er jo også ret gennemsnitligt.. Dog er min far høj, og jeg har en høj lillebror, så lidt i generne er det nok ;-)

Anmeld

30. juni 2010

Renée88 skriver:

Jaa rigtig fine tal, han følger sin kurve så perfekt.. Han var jo også en stor dreng da han blev født..

Hmm høj og høj, jeg er 173, så det er vel egentlig meget normalt.. Kæresten er 183, så det er jo også ret gennemsnitligt.. Dog er min far høj, og jeg har en høj lillebror, så lidt i generne er det nok ;-)

De siger også at når de når 1 år stilner det lidt af...

Hm. her ved sidste kontrol på børne amb var han vokset 4 cm og taget 100 g på... We ha 500 g på 9 mdr...

Her jeg 179 og manden 192.. Min mor er 182 og min lillebror er 193.

Anmeld

30. juni 2010

Halbschön

Mor til Frederic skriver:

De siger også at når de når 1 år stilner det lidt af...

Hm. her ved sidste kontrol på børne amb var han vokset 4 cm og taget 100 g på... We ha 500 g på 9 mdr...

Her jeg 179 og manden 192.. Min mor er 182 og min lillebror er 193.

Ja så er I jo nogle gode lange nogle ;-)

Så længe han tager ldit på og trives, så det jo godt.. Børneamb i Kolding? Jeg har lige været i praktik på P12 - rigtig spændende!!

Anmeld

30. juni 2010

Renée88 skriver:

Ja så er I jo nogle gode lange nogle ;-)

Så længe han tager ldit på og trives, så det jo godt.. Børneamb i Kolding? Jeg har lige været i praktik på P12 - rigtig spændende!!

Ja i kolding...

De gange han har været indlagt og opereret som lille var også på deres børne afd.

Børne amb har rendt på siden han var lidt over 1 år.

Ja, der er 12½ år mellem min lillebror og jeg. Han sagde som lille altid; jeg bliver større end dig når jeg bliver stor.. Suk, det fik han jo ret i.

Kurve? hva er det? ej spøg..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.