Puha, sikke en grim oplevelse!
Sådan noget sker jo ikke med vilje .....men der findes virkelig nogle som leger med skæbnen ude i trafiken, helt uden tanke for, hvad det kan få af konsekvenser for dem selv og for de andre, som det måtte indvolvere.
Heldigvis mistede ingen livet i dette tilfælde.
Men chokket er også svært at komme sig over.
Jeg har været i trafik-uheld 2 gange indenfor knap 4 år.
Første gang var for knap 4 år siden, hvor en mand drønede ud i lyskryds, for rødt lys, og bragede ind i siden på mig og min mand med 60-70 km/t.
Vi fik en snurrerundt-tur og bilen var total smadret. Alle slap heldigvis fra det uden større mén. Men chokket sad længe i os.
Anden gang var nytårsdag (1 januar i år), hvor jeg havde hentet mine 2 børn hos deres mormor. På vejen hjem, mens jeg kørte på motorvejen, gav det sig MEGET PLUDSELIGT til at sne, rigtig meget! Jeg satte farten ned, men så skred mine dæk på den hvide linie som markerer kørerbanen. Og jeg kom ud i glatføre, og kunne bare ikke rette bilen op. Jeg nåede lige at tænke "fuck, det her ender galt" - BANG!!! Så smaskede jeg med fronten lige ind i autoværnet, og snurrede en omgang, og endte heldigvis i køreretning igen. Jeg fik bilen ud i nødsporet, inden nogen bag mig kom kørene.
Jeg var heldig at der ikke var nogen LIGE bagved mig, som havde kørt op i os bagefter. Og heldig at jeg ikke endte modsat køreretningen ude midt på motorvejen.
Men allermest heldig, at der hverken skete noget med mig eller med mine to små børn!!!
Bilen var dog total smadret. Så den måtte skiftes ud.
PAS PÅ JER SELV DERUDE!!
...Der kan bare alt for hurtigt ske noget, og det kan ende så galt!!
Anmeld