Uha for en forskrækkelse! Trafikuheld

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.053 visninger
17 svar
0 synes godt om
30. juni 2010

o1Mutte

Ja jeg var lige ude og køre en lille tur igår med en kammerat. Vi kommer trillende i brovst, og snakker. Pludselig råber han ret højt. Jeg når lige at se at bilen foran mig holder stille, men panikker og får ikke bremset i tide, så køre ind i ham. Fik airbagen i hovedet og blev MEGA forskrækket.

Min bil har det ikke så godt, men kommer vist ud og køre igen. Ham jeg kørte ind i havde ondt i nakken og ryggen, så der måtte de skære taget af hans bil. Har så ondt af den stakkels mand. Det var jo ikke hans skyld. Gik over til ham, og han tog min hånd, og gav den et klem, og så smilte han til mig igennem ilt masken.
Har aldrig prøvet noget så skrækkeligt

Idag har jeg så ondt i nakken, så tager til lægen just in case.

Har prøvet at ringe til det lokale politi, for at høre hvordan manden har det idag, men der er telefon svarer på.

Jeg har det SKRÆKKELIGT. Bare fordi man er uopmærksom et øjeblik. det gik så stærkt, selvom jeg højst kørte 30-40 km/t.

Stakkels mand.

Her er lidt billeder fra 112-nord. Det er min den hvide opel.

http://112-nord.dk//viewpage.php?page_id=835

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2010

Patrick07

Årn nej dog.. det var da frygteligt.. men godt at alle parter har det godt!!!

Anmeld

30. juni 2010

o1Mutte

Patrick07 skriver:

Årn nej dog.. det var da frygteligt.. men godt at alle parter har det godt!!!

Ja det er vildt ubehageligt. Gik bare rundt som i trance imens jeg ventede på politiet, og på at manden blev kørt afsted.

Anmeld

30. juni 2010

Patrick07

o1Mutte skriver:

Ja det er vildt ubehageligt. Gik bare rundt som i trance imens jeg ventede på politiet, og på at manden blev kørt afsted.

Det kunne jeg godt forstille mig har heldigvis aldrig prøvet noget i den stil.. og håber ALDRIG jeg kommer til det.. har dog været vidne til et par bil uheld

Anmeld

30. juni 2010

o1Mutte

Patrick07 skriver:

Det kunne jeg godt forstille mig har heldigvis aldrig prøvet noget i den stil.. og håber ALDRIG jeg kommer til det.. har dog været vidne til et par bil uheld

Håber godt nok også at det er første og sidste gang det sker.

Anmeld

30. juni 2010

Mathilde

Puh hvor ubehageligt jeg kan godt forstå du blev meget forskrækket! Det er super væmmeligt når sådan noget sker...

Jeg var passager i en bil der også kørte op bag i en stilleholdende bil pga uopmærksomhed samt glat føre. Det var en grim oplevelse i sig selv, men det der var mest ubehageligt var at manden i den anden bil blev vildt sur og beskyldte os for alt for høj fart osv. Der skete ikke noget alvorligt...

Jeg havde dog forstuvet min nakke, så god idé lige at blive tjekket!

Anmeld

30. juni 2010

JustAnotherName

Puha, sikke en grim oplevelse!
Sådan noget sker jo ikke med vilje .....men der findes virkelig nogle som leger med skæbnen ude i trafiken, helt uden tanke for, hvad det kan få af konsekvenser for dem selv og for de andre, som det måtte indvolvere.

Heldigvis mistede ingen livet i dette tilfælde.
Men chokket er også svært at komme sig over.

Jeg har været i trafik-uheld 2 gange indenfor knap 4 år.
Første gang var for knap 4 år siden, hvor en mand drønede ud i lyskryds, for rødt lys, og bragede ind i siden på mig og min mand med 60-70 km/t.
Vi fik en snurrerundt-tur og bilen var total smadret. Alle slap heldigvis fra det uden større mén. Men chokket sad længe i os.

Anden gang var nytårsdag (1 januar i år), hvor jeg havde hentet mine 2 børn hos deres mormor. På vejen hjem, mens jeg kørte på motorvejen, gav det sig MEGET PLUDSELIGT til at sne, rigtig meget! Jeg satte farten ned, men så skred mine dæk på den hvide linie som markerer kørerbanen. Og jeg kom ud i glatføre, og kunne bare ikke rette bilen op. Jeg nåede lige at tænke "fuck, det her ender galt" - BANG!!! Så smaskede jeg med fronten lige ind i autoværnet, og snurrede en omgang, og endte heldigvis i køreretning igen. Jeg fik bilen ud i nødsporet, inden nogen bag mig kom kørene.
Jeg var heldig at der ikke var nogen LIGE bagved mig, som havde kørt op i os bagefter. Og heldig at jeg ikke endte modsat køreretningen ude midt på motorvejen.
Men allermest heldig, at der hverken skete noget med mig eller med mine to små børn!!!
Bilen var dog total smadret. Så den måtte skiftes ud.

PAS PÅ JER SELV DERUDE!!
...Der kan bare alt for hurtigt ske noget, og det kan ende så galt!!

Anmeld

30. juni 2010

o1Mutte

Mathilde skriver:

Puh hvor ubehageligt jeg kan godt forstå du blev meget forskrækket! Det er super væmmeligt når sådan noget sker...

Jeg var passager i en bil der også kørte op bag i en stilleholdende bil pga uopmærksomhed samt glat føre. Det var en grim oplevelse i sig selv, men det der var mest ubehageligt var at manden i den anden bil blev vildt sur og beskyldte os for alt for høj fart osv. Der skete ikke noget alvorligt...

Jeg havde dog forstuvet min nakke, så god idé lige at blive tjekket!

Ham jeg kørte ind i kunne vist godt se at jeg var temmelig chokeret. Så han tog det heldigvis meget pænt. Men var godt nok også ked af det.

Hvordan føles det at ha forstuet nakken. Det gør lidt ondt når jeg kigger til venstre og hvis jeg vil kigge nedaf.

Anmeld

30. juni 2010

o1Mutte

JustAnotherName skriver:

Puha, sikke en grim oplevelse!
Sådan noget sker jo ikke med vilje .....men der findes virkelig nogle som leger med skæbnen ude i trafiken, helt uden tanke for, hvad det kan få af konsekvenser for dem selv og for de andre, som det måtte indvolvere.

Heldigvis mistede ingen livet i dette tilfælde.
Men chokket er også svært at komme sig over.

Jeg har været i trafik-uheld 2 gange indenfor knap 4 år.
Første gang var for knap 4 år siden, hvor en mand drønede ud i lyskryds, for rødt lys, og bragede ind i siden på mig og min mand med 60-70 km/t.
Vi fik en snurrerundt-tur og bilen var total smadret. Alle slap heldigvis fra det uden større mén. Men chokket sad længe i os.

Anden gang var nytårsdag (1 januar i år), hvor jeg havde hentet mine 2 børn hos deres mormor. På vejen hjem, mens jeg kørte på motorvejen, gav det sig MEGET PLUDSELIGT til at sne, rigtig meget! Jeg satte farten ned, men så skred mine dæk på den hvide linie som markerer kørerbanen. Og jeg kom ud i glatføre, og kunne bare ikke rette bilen op. Jeg nåede lige at tænke "fuck, det her ender galt" - BANG!!! Så smaskede jeg med fronten lige ind i autoværnet, og snurrede en omgang, og endte heldigvis i køreretning igen. Jeg fik bilen ud i nødsporet, inden nogen bag mig kom kørene.
Jeg var heldig at der ikke var nogen LIGE bagved mig, som havde kørt op i os bagefter. Og heldig at jeg ikke endte modsat køreretningen ude midt på motorvejen.
Men allermest heldig, at der hverken skete noget med mig eller med mine to små børn!!!
Bilen var dog total smadret. Så den måtte skiftes ud.

PAS PÅ JER SELV DERUDE!!
...Der kan bare alt for hurtigt ske noget, og det kan ende så galt!!

Nogen kører altså også med hovedet under armen!

Godt der ikke er sket jer noget nogen af gangene.

Det er bare vildt uhyggeligt, for det går så stærkt, at man ikke kan nå at tænke. Min kammerat sagde at mine ben hoppede rundt på pedalerne, så lige i øjeblikket havde jeg åbenbart glemt hvor bremsen sad. men det kan jeg så ikke huske.

Anmeld

30. juni 2010

Pige2009

Sikke en omgang - godt der ikke skete mere

K.h. Linda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.