av av avvvvvv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

280 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. juni 2010

Lilletrold

Fik taget mine sting i fingeren igår. Hold da k.... det gjorde ondt. Bare tanken om smerte og jeg får koldsved og bliver dårlig. De nåede ikke engang at pakke hånden ud før jeg måtte ned og ligge. Og så fjernede de mine sting. Hold op det gjorde ondt.... Og kønt var det heller ikke føj...... nu er den i gibs igen de næste 7-10 dage og så skal jeg i genoptræning i minumum 8 uger !!!! Kommer jeg nogensinde til at holde August igen. Har bare den ubehagelige følelse af at den bare ikke er i orden. En sene skade er det væreste og tager en krig om at hele (  

og så lige den venstre hånd som jeg skriver med dough

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Lilletrold skriver:

Fik taget mine sting i fingeren igår. Hold da k.... det gjorde ondt. Bare tanken om smerte og jeg får koldsved og bliver dårlig. De nåede ikke engang at pakke hånden ud før jeg måtte ned og ligge. Og så fjernede de mine sting. Hold op det gjorde ondt.... Og kønt var det heller ikke føj...... nu er den i gibs igen de næste 7-10 dage og så skal jeg i genoptræning i minumum 8 uger !!!! Kommer jeg nogensinde til at holde August igen. Har bare den ubehagelige følelse af at den bare ikke er i orden. En sene skade er det væreste og tager en krig om at hele (  

og så lige den venstre hånd som jeg skriver med dough

ih søde... jeg ved nøjagtigt hvordan du har det mht August... det er præcis sådan jeg havde det efter min operation... hvor jeg i lange tid ikke kunne/måtte løfte Nikoline...

stort knus til dig!

Anmeld

30. juni 2010

JustAnotherName

Pyyha.... Jeg kan næsten ikke klare at tænke på det.
Det er så væmmelig en skade. Jeg håber virkelig at det héler som det skal, og du vil få førligheden tilbage i den igen. Rigtig god bedring!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.