Vi er alt for pæne og høflige !!!
Dét har jeg efterhånden fundet ud af med mig selv, at det bare ikke er prisen værd, at være "NEM OG OMGÆNGELIG", hvis det er mine børn som må "betale prisen" for at der er fred og fordragelighed.
Og det var i mit tilfælde kun en positiv ting, at jeg mandede mig op, blev gal og fik sagt fra, og bad om at få et møde med ledelsen i mine pigers inst.
Så jeg syntes BESTEMT at du skal tage fløjlshandskerne af, og sætte en fod hårdt i jorden, og stille spørgsmålstegn ved deres opsyn og deres måder at gøre tingene på.
Vær ikke så bange for, hvad det gør ved stemningen eller deres mening om dig som forældre ......Det er mere noget som VI SELV går og bakser med inde i vores hoveder, fordi vi så gerne vil være "søde og rare" og bevare en god stemning til dém, som jo skal passe på vores børn.
Men hvis de allerede nu, hvor du jo er "sød og rar", ikke gør jobbet godt nok, hvor meget værrere kan det så blive af, at du får sagt noget til dem? ...havde jeg nær sagt. Lyder forkert, men forstå mig ret.
August får det ikke værrere af at du går til dem og brokker dig - tvært imod. De BØR gøres opmærksomme på det. Og en god forældre, vil ikke finde sig i at forholdene ikke er gode og sikre nok!
Så i dette tilfælde handler det om AUGUST og hans ve og vel.
Ikke om personalet og den gode stemning til dem. De har et job som de skal passe, og det skal gøres ordentligt.
Så jeg håber at du finder modet til at få sagt fra, og stille lidt kritiske spørgsmål til dem. Det er kun ved at have forældre, som forventer en ordentlig pasning, og som KRÆVER det, at personalet fortsatte er OBS på, at være en god gruppe, som gør deres job godt! Så se at få dem gjort opmærksomme. Og nøjes ikke med mindre end GODT 
Håber mine formuleringer kommer ud, så det forståes på en god måde