Hjælp jeg skal købe en mobil telefon

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

843 visninger
19 svar
0 synes godt om
30. juni 2010

LISBETH:-)

Hold da helt op jeg synes det er en jungel at finde rundt i de forskellige abonnementer, hvad de indeholder og hvor meget man reelt kommer til at betale.

Men altså jeg vil rigtig gerne købe en bruger venlig telefon der har et godt kamera og som kan gå på nettet. Har kigget lidt på en HTC telefon, men jeg kan slet slet ikke gennemskue hvad den kommer til at koste mig. Jeg gidder ikke bruge hverken 3, 4 eller 5 tusind om måneden de første 6 måneder. Jeg har så fundet en hos telenor til 1 kr. oprettelse 99 kr. men det er uden data trafik (hedder det det?) så jeg kan slet slet ikke gennemskue hvor meget jeg så kommer til at betale for at gå på nettet.

Er der ikke nogen mobil "nørder" der ude der kan hjælpe en mobil tumpe som mig? Hvor er det bedst/billigst at købe en mobil der kan gå på nettet. Det skal måske siges at jeg ikke taler ret meget måske et par timer om måneder, og sender måske 5 sms'er om dagen og omkring 2 mms'er om dagen. Nettet skal bare bruges når jeg er ude på ferie og lign. så altså ikke dagligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2010

NinaNymannMadsen

kan ikke sige hvad det koster ved TDC da jeg ikk ved det men de plejer da at ha nogen billige tilbud og sådan noget mener jeg. du kan altid prøve at kikke på deres hjemme side www.tdc.dk

jeg har abonnoman(staves) hvor jeg betaler 700 om måneden, og der har jeg fri sms,mms,tale og fri data jeg har en IPhone.

Anmeld

30. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg synes 3 har nogle gode abonnementer, som også er fine i prisen, og så synes jeg genrelt de har det bedste netværk...

Ellers prøv at kigge på mobilpriser.dk der kan du tjekke de forskellige, og se hvad der passer dit behov bedst.

Anmeld

30. juni 2010

Alexis skriver:

Jeg synes 3 har nogle gode abonnementer, som også er fine i prisen, og så synes jeg genrelt de har det bedste netværk...

Ellers prøv at kigge på mobilpriser.dk der kan du tjekke de forskellige, og se hvad der passer dit behov bedst.

Jeg bor bare på falster - eller rettere syd falster og der siges det at 3's dækning ikke er ret god.

Men tak for linket det tjekker jeg fluks

Anmeld

30. juni 2010

Astasmor skriver:

kan ikke sige hvad det koster ved TDC da jeg ikk ved det men de plejer da at ha nogen billige tilbud og sådan noget mener jeg. du kan altid prøve at kikke på deres hjemme side www.tdc.dk

jeg har abonnoman(staves) hvor jeg betaler 700 om måneden, og der har jeg fri sms,mms,tale og fri data jeg har en IPhone.

700 kr om måneden synes jeg sku er mange penge. Vil gerne finde noget der er billigere.

Anmeld

30. juni 2010

L.J.L

lisbeth2910 skriver:

Hold da helt op jeg synes det er en jungel at finde rundt i de forskellige abonnementer, hvad de indeholder og hvor meget man reelt kommer til at betale.

Men altså jeg vil rigtig gerne købe en bruger venlig telefon der har et godt kamera og som kan gå på nettet. Har kigget lidt på en HTC telefon, men jeg kan slet slet ikke gennemskue hvad den kommer til at koste mig. Jeg gidder ikke bruge hverken 3, 4 eller 5 tusind om måneden de første 6 måneder. Jeg har så fundet en hos telenor til 1 kr. oprettelse 99 kr. men det er uden data trafik (hedder det det?) så jeg kan slet slet ikke gennemskue hvor meget jeg så kommer til at betale for at gå på nettet.

Er der ikke nogen mobil "nørder" der ude der kan hjælpe en mobil tumpe som mig? Hvor er det bedst/billigst at købe en mobil der kan gå på nettet. Det skal måske siges at jeg ikke taler ret meget måske et par timer om måneder, og sender måske 5 sms'er om dagen og omkring 2 mms'er om dagen. Nettet skal bare bruges når jeg er ude på ferie og lign. så altså ikke dagligt.

Kan kun anbefale telmore. Har selv haft telmore i flere år, og det er billigt og nemt

https://www.telmore.dk/mobil

Anmeld

30. juni 2010

trine3112

Hvorfor ikke bare betale fuld pris for telefonen - det er dyrere i engangsudgift - men til gengæld billigere at bruge et selskab som lebara eller telmore efterfølgende, hvor du IKKE er forpligtet til at betale 300, 500 eller mere om måneden. Med det forbrug du nævner, så vil det jo ikke koste dig mange basseører om måneden.

Selv har jeg lebara. Har lige copy/pasted fra deres hjemmeside:

19 øre per minut og 10 øre per sms
til Danmark når du er tilmeldt
automatisk optankning

0 øre per minut med Lebara Family
0 abonnement
0 kr i oprettelse
49 øre i opkaldsafgift

Hvis du vælger ikke at være tilmeldt
automatisk optankning koster det
29 øre per minut og 20 øre per sms
til Danmark

Held og lykke i mobil-junglen

/Trine

Anmeld

30. juni 2010

Sees

linselouise skriver:

Kan kun anbefale telmore. Har selv haft telmore i flere år, og det er billigt og nemt

https://www.telmore.dk/mobil

Hopper med på vognen her - Telmore er fantastisk, god service og lige til at hitte ud af

Anmeld

30. juni 2010

Halbschön

lisbeth2910 skriver:

Som to andre skriver.. Telmore.. Helt igennem fantastisk. Og super billigt.. Jeg bruger mellem 150-200 i måneden..

Anmeld

30. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

lisbeth2910 skriver:

Jeg bor bare på falster - eller rettere syd falster og der siges det at 3's dækning ikke er ret god.

Men tak for linket det tjekker jeg fluks

Ok, jeg har ellers ikke haft nogen problemer med dækningen uanset hvor jeg har været, men det kommer også meget an på hvad du skal bruge den.

Jeg er en surfnørd, så synes det er skønt at kunne bruge det lige så meget jeg vil, uden at prisen stiger.  Men skal man ik bruge det, så er der ingen grund til, at betale for det eller gå efter det.

Forresten har jeg købt den nye Sone Ericsson Xperia, og den er bare feeeeed !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.