Hold da helt op jeg synes det er en jungel at finde rundt i de forskellige abonnementer, hvad de indeholder og hvor meget man reelt kommer til at betale.
Men altså jeg vil rigtig gerne købe en bruger venlig telefon der har et godt kamera og som kan gå på nettet. Har kigget lidt på en HTC telefon, men jeg kan slet slet ikke gennemskue hvad den kommer til at koste mig. Jeg gidder ikke bruge hverken 3, 4 eller 5 tusind om måneden de første 6 måneder. Jeg har så fundet en hos telenor til 1 kr. oprettelse 99 kr. men det er uden data trafik (hedder det det?) så jeg kan slet slet ikke gennemskue hvor meget jeg så kommer til at betale for at gå på nettet.
Er der ikke nogen mobil "nørder" der ude der kan hjælpe en mobil tumpe som mig? Hvor er det bedst/billigst at købe en mobil der kan gå på nettet. Det skal måske siges at jeg ikke taler ret meget måske et par timer om måneder, og sender måske 5 sms'er om dagen og omkring 2 mms'er om dagen. Nettet skal bare bruges når jeg er ude på ferie og lign. så altså ikke dagligt.
Anmeld