Update på overreagere jeg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

389 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. juni 2010

Karo

Efter at have snakket med Martin og min mor (som er pædago) om episoden igår blev jeg enig med mig selv om at jeg ville tage en snak med lederen i vuggestuen om episoden i går. Grunden til jeg ikke tager den med en af pædagoerne, er at dem på Marcus stue er på ferie, og jeg kender ikke de andre og føler mig derfor ikke tryg ved at snakke med dem om det. Jeg sidder i forældre bestyrelsen nede i vuggestuen og kender derfor lederen og hende føler jeg mig tryg ved.

Marcus er desværer blevet syg og derfor ikke i vuggestue, så jeg ringede derned her til morgen og fortalte lederen om episoden igår. Det viser sig at vikaren godt selv har været klar over at hun gjorde noget forkert, for her til morgen havde hun selv gået ind til lederen og fortalt hvad hun havde sagt igår. Vikaren har åbenbart været meget ked af det siden episoden igår og fik en iretesættelse af lederen, samt fik afvide at det gør man bare ikke.

Lederen siger så til mig at hun var glad for at jeg ringede og at hun håbede på at jeg var tilfreds med den måde hun havde håndteret situationen. Hun lovede mig også at det aldrig ville gentage sig.

Så det var godt jeg fik ringet og nu har jeg det noget bedre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2010

anna-jonas

30. juni 2010

JustAnotherName

Sådan!

Anmeld

30. juni 2010

otlitrom

Hvor er det godt du fik ringet, og snakket om det! Vikaren må alligevel have haft en noget dårlig smag i munden, siden hun selv har været inde og sige det. Men det er kun fint, for så ved hun at det var forkert. For det var det!!

Godt gået, Karo

Anmeld

30. juni 2010

Vinker

Fatter slet ikke at vikaren sagde de ord - den slags siger man skisme ikke....

Er rigtig glad for at høre at du fik sagt det til lederen og jo selvf også rigtig fint at vikaren selv var gået til lederen fordi hun godt vidste at hun havde sagt noget forkert - men stadigvæk; jeg fatter det ikke.... En ting er at tænke det, noget helt helt andet er at sige det. Herre gud det er et lille barn og det er altså meget normalt at have noget i bleen!

Jeg ville ikke bruge hende som vikar en anden gang hvis jeg var den der bestemte - lige meget om hun så har undskyldt det hun har sagt - jeg synes bare det er groft og ville ikke have tillid til hende. Ja måske overreagere jeg.....

Anmeld

30. juni 2010

Karo

Vinker skriver:

Fatter slet ikke at vikaren sagde de ord - den slags siger man skisme ikke....

Er rigtig glad for at høre at du fik sagt det til lederen og jo selvf også rigtig fint at vikaren selv var gået til lederen fordi hun godt vidste at hun havde sagt noget forkert - men stadigvæk; jeg fatter det ikke.... En ting er at tænke det, noget helt helt andet er at sige det. Herre gud det er et lille barn og det er altså meget normalt at have noget i bleen!

Jeg ville ikke bruge hende som vikar en anden gang hvis jeg var den der bestemte - lige meget om hun så har undskyldt det hun har sagt - jeg synes bare det er groft og ville ikke have tillid til hende. Ja måske overreagere jeg.....

Jeg bliver også ved med at tænke på at den eneste grund til at hun selv gik til bekændelse er at jeg opdagede hende. Ellers havde hun nok næppe undskyldt.

Anmeld

30. juni 2010

Vinker

Karo skriver:

Jeg bliver også ved med at tænke på at den eneste grund til at hun selv gik til bekændelse er at jeg opdagede hende. Ellers havde hun nok næppe undskyldt.

Ja også min tanke. Det må da også ha været pinligt at blive opdaget i at sige de ord, men er nu glad for at du hørte dem så lederen kunne få det at vide!

Anmeld

30. juni 2010

Skouboe

Karo skriver:

Det var også min tanke, da jeg læste det...

Men uanset hvad, har hun nok lært lektien, og snakker ikke sådan til ungerne en anden gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.