Afføring...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

317 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. juni 2010

Anonym trådstarter

Min datter har nu i 3 dage skidt og skidt og skidt... Hver gang hun har fået mad har jeg skiftet hende 2-3 gange fordi det vælter ud. Nogle der har oplevet det? Skal jeg være bekymret?

Hun er knap 2 måneder nu. Hun er sur fordi hun jo skal af med så meget hele tiden og så er hun jo træt fordu det jo er hårdt arbejde... Det er nu ikke fordi det virker tyndt... Der er bare meget af det. Før havde hun afføring hver 2.-3. dag og var ikke nær så sur...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2010

Frk. Himmelblå

Ved ikke, om det kan berolige dig, men min datter havde 12-14 bæ-bleer i døgnet indtil hun var godt 4 mdr. I dag er hun 9 mdr og har 3-4 stykker.

Vi fik at vide, at der er kæmpe forskel på babyer, når det kommer til afføring, og at (næsten) alt er normalt. Og så kan det netop skifte fra dag til dag.

Men ring lige til din SP for en sikkerheds skyld.

Det er hårdt med alle de bleskift, - ikke mindst for den lille. Så jeg håber, at I snart kan få lidt ro på igen. 

Ammer du? Måske har du spist/drukket noget, du ikke plejer? Det KAN have betydning, ved jeg...

Kh. og "god bedring"..

Anmeld

30. juni 2010

Anonym trådstarter

Jeg har snakket med min SP om det og hun syntes jeg skulle være tålmodig og se det an.

Jeg har som sådan ikke noget imod bleskift, er bare ked af at se hun er så ked af det...

Ja jeg ammer og har godt tænkt på om det kan være noget jeg har spist. Men ved ikke lige hvad det skulle være...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.