Hej Guld,
Jeg tror desværre du lige må slå lidt koldt vand i blodet..
Selvfølgelig kan chancen for at du er gravid godt være der, men sandsynligheden tror jeg er ret så lille...
Du vil her efter du har fået fjernet kilden til en kontinuerlig hormonpåvirkning føle din krop anderledes. Ikke bare de første dage, men de første par cyklusser eller længere; ondt i maven, hovedpine, ømme bryster, træthed, kvalme.... Så vidt jeg ved er det helt narturligt. Det var i hvert fald sådan jeg selv havde det og kunne læse mig frem til mange andre havde.
Hvis jeg var dig ville jeg bare nyde sexen og så overhovedet ikke regne med noget som helst før den første mens har været der.
Jeg stoppede med mine p-piller start april og havde med det samme fast cyklus og jeg er i dag med en lille spire inde i maven (testede positiv i går
) Jeg var også super, SUPER utålmodig og undrede mig over alle de signaler jeg modtog fra kroppen. Men de signaler jeg har modtaget denne måned har været stærkere og anderledes, hvilket der jo så også var en grund til...
I dag synes jeg det er gået rigtig stærkt, havde frygtet at det ville tage mange år, da det tog mine forældre 4 år at få mig, men man kan ikke altid sammenligne. Heldigvis 
Så tag det roligt selvom det er svært og så vent på din første mens og så tag det derfra.... Håber for dig at det sker hurtigt, hurtigt.
Knus
Anmeld