hmm åbenbart forladt og gravid :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

924 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. juni 2010

Anonym trådstarter

Min kæreste har så valgt at forlade mig i raseri... Han har pakket sine ting og taget hunden under armen. Hm.. Fedt at være gravid med hans barn.

Var helt ude af den da han pakkede sine ting, nu er jeg bare gal! Kender I det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2010

Lady Marion <3

Anonym skriver:

Min kæreste har så valgt at forlade mig i raseri... Han har pakket sine ting og taget hunden under armen. Hm.. Fedt at være gravid med hans barn.

Det jeg ked af at høre , er det mon velovervejet ?? Håber i finder ud af det

Anmeld

29. juni 2010

B&J

Anonym skriver:

det lyder ikke spor dejligt og nej desværre kender jeg det ikke, men tror du ikke det er noget i kan snakke om når i nu venter en dejlig lille baby...

håber virkelig i finder ud af det mange krammer her fra...

Anmeld

29. juni 2010

Anonym trådstarter

det er tydeligt det ikke er velovervejet, men det er da stadig bare ikke ok! Har utrykkeligt gjort det ham klart at man ikke bare går fra mig uden at mene det, så han må have gjort sig nogle overvejelser. Vi havde en lille uoverensstemmelse hvor han gik ud i 5 min - jeg troede han var gået for længere tid og vælger derfor at tage med en veninde ud for at få klarlagt tankerne lidt.

Da jeg køre bliver han sur over at han ikke ved hvem jeg køre med og da jeg kommer tilbage en time senere er han i færd med at pakke. Så lidt overvejet må det da have været tænker jeg,

Anmeld

29. juni 2010

B&J

Anonym skriver:

det er tydeligt det ikke er velovervejet, men det er da stadig bare ikke ok! Har utrykkeligt gjort det ham klart at man ikke bare går fra mig uden at mene det, så han må have gjort sig nogle overvejelser. Vi havde en lille uoverensstemmelse hvor han gik ud i 5 min - jeg troede han var gået for længere tid og vælger derfor at tage med en veninde ud for at få klarlagt tankerne lidt.

Da jeg køre bliver han sur over at han ikke ved hvem jeg køre med og da jeg kommer tilbage en time senere er han i færd med at pakke. Så lidt overvejet må det da have været tænker jeg,

ja hvem ved.... måske skulle du snakke med ham når han er kølet lidt af.... for syntes da i skal ha styr på det også så du ikke stresser rundt og er vildt ked af det...

Anmeld

29. juni 2010

Nanna1985

Ok.. Det lyder ikke særlig modent.. Håber I finder en løsning på jeres problem, især for den lille skyld..

Anmeld

29. juni 2010

Anonym trådstarter

B&J skriver:

ja hvem ved.... måske skulle du snakke med ham når han er kølet lidt af.... for syntes da i skal ha styr på det også så du ikke stresser rundt og er vildt ked af det...

Ja det bliver vi nok nødt til. Er bare selv skide sur lige nu. Han fik sagt nogle meget uretfærdige ting til mig inden han gik! Åhh det er jo svært for elsker ham virkeligt. Vi har været sammen i 1 år og kenmdt hinanden i 2,5 og vi har haft sdanne diskussioner 2 gange inkl i dag hvor vi har været ved at gå hver til sit i raseri. Bliver bare sur og skuffet over at man ikke når videre. Vi burde være voksne nok til at kunne snakke om tingene i stedet for bare at gå.!

Anmeld

29. juni 2010

B&J

Anonym skriver:

Ja det bliver vi nok nødt til. Er bare selv skide sur lige nu. Han fik sagt nogle meget uretfærdige ting til mig inden han gik! Åhh det er jo svært for elsker ham virkeligt. Vi har været sammen i 1 år og kenmdt hinanden i 2,5 og vi har haft sdanne diskussioner 2 gange inkl i dag hvor vi har været ved at gå hver til sit i raseri. Bliver bare sur og skuffet over at man ikke når videre. Vi burde være voksne nok til at kunne snakke om tingene i stedet for bare at gå.!

ja og gå på den både giver dig helt ret nu har mig og min fyr kun været virkelig op og toppes 2 gange på to år men han går altid en lille tur og kommer tilbage også snakker vi om tingene men også fordi vi lige kan blive skide sure så syntes det er en super ting... men forstår dig han pakker sine ting stedet for af snakke med dig... åhhh sikke et svært sted du står i for ja klart du elsker ham men bare nået skidt.. ja håber bare i får løst det

Anmeld

30. juni 2010

<3

Hm så det var ok at han gik en tur for at klare hjernen men ikke dig? Tja for mig lyder det som om han fik sig en forskrækkelse over at tingene ikke gik som han havde planlagt/forestillet sig.

Men derfra også at helt opgive... Det lyder som om han ikke er klar til hverken forhold med dig eller at blive far hvis han i den grad har behov for at kontrollere tingene.

Håber virkelig at I finder ud af det men gør dig selv den tjeneste ikke at tage ham tilbage uden videre for den opførsel mener jeg ikke er overensstemmende med at skulle være far. Der er det kvaliteter såsom beskyttertrang og en evne til at holde ud der er vigtig. For små børn er voldsomt krævende og hvis han går pga. at DU ikke gør som han mener du bør regne ud at du bør gøre så får han virkelig problemer med et lille selvstændigt barn...

HUsk der er mange enlige mødre derude og de klarer det fint Så du skal ikke være bange for at ende i den situation. Det er ikke en dom

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.