Det er så hårdt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

435 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. juni 2010

Anonym trådstarter

Med alt den modgang.

Jeg er træt af at prøve, at gøre det rigtig, men ikke få en skid ud af det. Er så træt af at prøve, at være venlig, men ikke få noget ud af det.

Er træt af at blive svinet ned, men samtidig få det til at lyde som om, det er mig den er gal med.

Jeg er træt af, at det går ud over et lille væsen, som intet har gjort!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2010

otlitrom

Med alt den modgang.

Jeg er træt af at prøve, at gøre det rigtig, men ikke få en skid ud af det. Er så træt af at prøve, at være venlig, men ikke få noget ud af det.

Er træt af at blive svinet ned, men samtidig få det til at lyde som om, det er mig den er gal med.

Dét lyder godt nok ikke rart !

Jeg ved ikke, hvem du er. Men jeg vil gerne sende dig et KÆMPE kram, og håbe at al den modgang snart vender til medgang!

Der findes ikke en værre følelse, end følelsen af at føle sig forkert!

Anmeld

29. juni 2010

lion

Anonym skriver:

Med alt den modgang.

Det må ikk være sjovt.

Masser af kram herfra

Anmeld

29. juni 2010

JustAnotherName

Med alt den modgang.

Man får ikke en skid ud af IKKE at prøve!
Så selvom det føles forgæves, mens der er modvind, så fortsæt !!!!

Du kæmper for dig selv og dit barn. Og det er aldrig uden mening.
Fortsæt som du gør, selvom det føles hårdt og urimeligt.
Jeg er sikker på, at det nok skal ende godt......Det håber jeg ihvertfald!!

Jeg sender et par tanker, og hepper på dig, mens du kæmper videre...

Knus herfra

Anmeld

29. juni 2010

Skouboe

30. juni 2010

TbCp

Kæmpe kram!!!!

Anmeld

30. juni 2010

msax

Der er nogen der siger at modgang gør stærk - tro på det.

Jeg håber du holder fast og kæmper kampen mod modgangen. For som skrevet tidligere, man får ingenting ud af ikke at prøve.

Sender dig og den lille familie de bedste tanker og håber modgangen snart vender til medgang.

SMIL fra Mette 35+0

Anmeld

30. juni 2010

Vinker

Ved slet ikke hvad jeg skal sige.... Tror heller ikke jeg ved hvem du er - og så alligevel har jeg en lille anelse om hvem du er!!? men jeg er ihvertfald rigtig ked af at læse det du skriver. Ville ønske jeg kunne gøre noget for dig

Sender dig en masse varme tanker og knus og håber på at der snart er lys for enden!

Anmeld

30. juni 2010

sarahb

Puha, hvor lyder det bare hårdt..
Jeg kan slet ikk finde ud af hvem du er .. men Hold kæft hvor har jeg lyst til at kramme dig og sige det hele nok skal gå.
Ingen fortjener at have det sådan. Men efter en masse modgang skulle der gerne komme en masse medgang, og jeg håber du får en ordenlig portion af det..

Sender dig det største og du skriver bare privat hvis der er noget du vil have lettet fra hjertet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.