Hulk hulk jeg er blevet single...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

993 visninger
12 svar
0 synes godt om
29. juni 2010

L-Mortil3

Eller sådan ser jeg ihvertfald ud

Tabte min højtelskede forlovelsesring da vi badede i fjorden idag

Den rundede ellers snart 2 års dagen , men ak nej, den røj af og jeg kunne ikke finde den ligemeget hvor meget jeg mærkede med hænderne på bunden i det grumsede vand!

Det er jo selvfølgelig bare en "død" ting, men alt det den stod for, betød jo alverden for mig!

For Morten, Liam og vores liv sammen... HULK altså...

Men måske Morten NU kan se vi skal have et par nye...

ØV!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Ej hvor er det bare super ærgeligt!!!

Selvom det kun er en "død" ting, kan det gøre ondt alligevel!

Øv altså......! I må have nogle nye - selvom jeg godt ved det ikke er det samme, da der ofte følger nogle minder med de ting man har mistet....

Anmeld

29. juni 2010

roenlund

ville bare ikke kunne stoppe med at tude hvis det var mig

Jeg har før mistet et smykke jeg havde fået af kæresten og jeg var bare ulykkelig, klippede græsset i indkørslen med en saks, og endte med at finde det efter 3 timer.... for ham betød det ikke rigtig noget, men for mig var det bare uerstatteligt...

Håber i finder nogle nye ringe som kan symbolisere jeres fælles fremtid

Anmeld

29. juni 2010

SiLiMiMa

Line&Liam skriver:

Den rundede ellers snart 2 års dagen , men ak nej, den røj af og jeg kunne ikke finde den ligemeget hvor meget jeg mærkede med hænderne på bunden i det grumsede vand!

Det er jo selvfølgelig bare en "død" ting, men alt det den stod for, betød jo alverden for mig!

ØV!

Oh shit!!

jeg har også mistet min....dog på en endnu "dummere" måde:

Vi var på hyttetur med min kærestes familie og da vi skulle gøre hytterne rene, tog jeg ringen af, da jeg skulle gøre rent på badeværelset.... og glemte den på hylden derude!!!

så føler med dig!!!

kram heise

Anmeld

29. juni 2010

Mor-til-asta-09

Line&Liam skriver:

ØV!

Ej hvor er det da bare super ærgeligt.. Super træls..

Også det skide fjordvand, det sluger alt

Anmeld

29. juni 2010

L-Mortil3

Ja-... LORTE fjord.

Det er nemlig det der er humlem, det er ikke så meget den gamle slidt ring, men det er dælme alle de dejlige stunder, de smukke ord, følelsen man fik i maven, gippet da Liam's 2 røde streger kom, kampen om et bedre hus og en endnu bedre fremtid....

Det er til at hyle snot over...

Men minderne er da også i hjertet, det er slet ikke det, men hvor er jeg gal på mig selv! Jeg vidste jo godt ringen var blevet 2 str for stor efter Liams fødsel, men jeg passede jo på den.... (DET gjorde jeg så åbenbart ikke )

Øv og hulk, vi må spare sammen til et par nye der jo så, som skrevet, kan representere vores videre fremtid, og håbet og ønsket om en stor og lykkelig familie!

Anmeld

29. juni 2010

Nanna1985

Årh nej da Hvor ærgeligt..

Anmeld

29. juni 2010

B&J

åhh sådan en gang jaaa... det er bare vildt træls selv om det bare er en ring men nej det er ikke bare en ring nej... det er en masse minder som du skriver forstår dig virkelig ej hvor surt.. håber i kan få en nye med en masse nye og dejlige minder

Anmeld

10. september 2010

Jens

Surt at miste sin ring. Hvis du kan huske graveringen kan du registrer din ring på www.registrerdinring.dk . Så kan det være den en dag dukker op.

Anmeld

10. september 2010

FruEllingsen

Øv altså hvor er det mega ærgeligt.

Kan godt forstå at du er rigtig ked af det. selvom at i kan købe en ny ring kan det jo ikke helt erstatte den gamle.

Men håber i finder nogle rigtig fine nye ringe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.