Verginal scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.507 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. juni 2010

stine_olesen

Hej

Fik foretaget en verginal scanning i fredags 1 uge over tid i forbindelse med noget andet, da sagde han jeg ikke var gravid. Så tænkte jeg om der er nogen der ved hvor langt henne man skal være for at man kan se det med en verginal scanning at man er gravid???

Knus Stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2010

Delilah

Mener du Vaginal? Altså igennem skeden? For jeg fik en vaginal skanning da jeg var 7 uger henne og der kunne man tydeligt se barnet. Så jeg tror det er rimelig tideligt 

Anmeld

29. juni 2010

millesofie

jeg var 5 uger henne da det blev bekræftet at jeg var gravid og det var vaginal scanning men ved ikke hvor tidligt det kan bekræftes

Anmeld

30. juni 2010

trine1989

stine_olesen skriver:

Hej

Fik foretaget en verginal scanning i fredags 1 uge over tid i forbindelse med noget andet, da sagde han jeg ikke var gravid. Så tænkte jeg om der er nogen der ved hvor langt henne man skal være for at man kan se det med en verginal scanning at man er gravid???

Knus Stine

jeg fik en tidlig scanning 5+3 ifl. min sidste mens første dag og der kunne hun se at jeg var gravid men ikke om det var en normal graviditet. det var først ved scanning 6+3 at de kunne se graviditet i livmoderen men der satte han mig en uge tilbage så jeg vil mene at man kan se det efter 5. uge...

for at den er der

Anmeld

30. juni 2010

oo

jeg er rimelig sikker på de kan se det i hvert fald fra du er 5+0, hvis ikke fra du er 4+0. man kan ikke se et foster på dette tidlige stadie, men de kan se om du har de ting der kendetegner en graviditet, fx det hvide blodlegeme osv. jeg blev scannet første gang da jeg var i 5. uge med den her graviditet og der var ingen tvivl fra fertilitetslægens side om, at jeg var gravid

Anmeld

30. juni 2010

Kløver

Hej

Knus Stine

hmm jeg ved det ikke, men jeg var inde og få taget en vaginal scanning, for en uge siden, og der mente hun absolut ikke jeg var gravid, eller havde tegn på det, og i dag tog jeg test, da jeg siden søndag har haft tegn på graviditet, og ja endte med 6 bragende positive test

Jeg ved dog heller ikke hvor langt endnu jeg er henne, men gætter på jeg ca er 4-5 uger henne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.