dumt spørgsmål, men nu har jeg altså tænkt over det længe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

915 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. juni 2010

millesofie

Hvad gør lesbiske piger med mødregruppe når de får børn??

går de begge to i samme gruppe eller går de i hver sin?? eller er det kun den som har født barnet der går??

og hvad med bøsser ?? har de ingen gruppe som de kan gå i??

ingen kan svare mig på disse spørgsmål og de vil ikke forlade min lille hjerne før jeg har fået svar

håber at i ved noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2010

L-Mortil3

Fnis

Med lesbiske tænker jeg at det er ligesom et "normalt" gifte forhold, det er jo kun den der føder der får fuld barsel (med mindre de deler) og derfor er der jo kun 1 der går i mødregruppe

Bøsser tænker jeg skal der går i "normale" mødregrupper

Anmeld

29. juni 2010

JustAnotherName

Jeg tænker lidt, om de fleste lesbiske forhold mon ikke har fordelt sig som "mest kvinden" og "mest manden" i forholdet.....du ved?
Så er det jo nok dén af dem, som er "mest kvinden", som plejer den slags?! - Men jeg ANER det ikke. Og homosexuelle har vel ligeså mange varrianter i deres forhold, som vi hetrosexuelle har....?! 

Anmeld

29. juni 2010

millesofie

ja det var også mine tanker

jeg har homosekuelle venner men de har ikke børn endnu så det er lidt svært at spørge

Anmeld

29. juni 2010

Mumto3

Jeg kender et lesbisk par som har fået 2 børn. De har født et hver, og der var det den der havde født, og dermed gik hjemme/var på barsel der gik i mødregruppe.

Anmeld

29. juni 2010

Malthesmoar

millesofie skriver:

Hvad gør lesbiske piger med mødregruppe når de får børn??

går de begge to i samme gruppe eller går de i hver sin?? eller er det kun den som har født barnet der går??

og hvad med bøsser ?? har de ingen gruppe som de kan gå i??

ingen kan svare mig på disse spørgsmål og de vil ikke forlade min lille hjerne før jeg har fået svar

håber at i ved noget

ha ha sjov tanke...ku ligeså godt være mig der gik med de tanker

Anmeld

29. juni 2010

millesofie

Malthesmoar skriver:

ha ha sjov tanke...ku ligeså godt være mig der gik med de tanker

godt at høre at men ikke er ene om at have en mærkelig tankegang

Anmeld

29. juni 2010

Maise

JustAnotherName skriver:

Jeg tænker lidt, om de fleste lesbiske forhold mon ikke har fordelt sig som "mest kvinden" og "mest manden" i forholdet.....du ved?
Så er det jo nok dén af dem, som er "mest kvinden", som plejer den slags?! - Men jeg ANER det ikke. Og homosexuelle har vel ligeså mange varrianter i deres forhold, som vi hetrosexuelle har....?! 

ha ha fed fordom det er da som os andre. den der er på barsel går i mødregruppe.

Anmeld

30. juni 2010

klmf

Mit bud er at det er den, der er på barsel, der går i mødregruppe - det er vel hende, der har bedst tid, hvis man kan sige det sådan (for begrebet tid er godt blevet en meget relativ størrelse, efter vi har fået mindstemanden...)...

Anmeld

30. juni 2010

thildemus

Hi hi kommer også helt til at tænke på den gang min morfar sagde: "Jeg forstår ikke hvordan to mænd kan have sex med hinanden - der er jo to (laaang pause, hvor han forsøgte at finde et passende ord for penis)" Synes det var ret sjovt og sødt på samme tidspunkt

Mener også den ligger til højrebenet - den der går derhjemme. Går de begge hjemme i en periode kommer det vel an på mødregruppen. I min mødregruppe var mændene velkommen, hvis de af en eller anden grund havde fri midt på dagen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.