Er så stolt af mig selv :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

387 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. juni 2010

Kloster

Hej hej.

Ville bare lige dele det med jer...

Jeg løber jo og er igang med et 10 km løbeprogram fra iForm. Jeg er i denne uge kommet til 5. uge ud af de ialt 12 uger.

Har lææænge løber 5 km og synes bare ikke, jeg ligesom kom videre trods det øget program.

Men men men... Så i dag skulle jeg jo løbe og jeg kunne se, at programmet i dag, ville være hårdt. I Nordjylland har vi super sommer lige nu. Total varmt, så mit løb skal planlægges lidt anderledes.

Nå men jeg kom i tøjet og skoene. Løb og løb og løb. Den sidste del af løbet var meget hårdt, men jeg klarede det. Da jeg kom hjem, målte jeg ruten op, som sørme var 6 km!!

6 km.... Så langt har jeg aldrig løbet før. Det var bare det hele værd... Blev lidt dårlig i de sidste 2 min, hvor jeg skulle gå. Men det var pga jeg havde givet mig 115% i dag i stedet for de 105% som jeg plejer.

Jeg er så stolt af mig selv... Ville bare lige dele og opdatere med mit løb. Det går strygende og jeg går og leger med tanken om at træne til ½ marathon efter dette her 10 km program....

Mange glade tanker fra Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2010

LotteN

super flot - det er sejt du kom igennem.

Jeg var nemlig også ude og løbe idag, men jeg måtte opgive tilsidst og måtte ringe efter kæresten (havde dog nået de 10 km)
jeg nåede mit første mål sidste sommer - en halvmarathon og denne sommer mit andet mål - marathon. så kan kun sige klø på, det kan du sagtens klare med de nvilje du har

Anmeld

29. juni 2010

Kloster

LotteN skriver:

super flot - det er sejt du kom igennem.

Jeg var nemlig også ude og løbe idag, men jeg måtte opgive tilsidst og måtte ringe efter kæresten (havde dog nået de 10 km)
jeg nåede mit første mål sidste sommer - en halvmarathon og denne sommer mit andet mål - marathon. så kan kun sige klø på, det kan du sagtens klare med de nvilje du har

Hej hej...

Ved du om det ville være helt realistisk at kunne løbe en ½ marathon til næste år (evt sommer) for mig? Self forbeholdt at jeg ingen skader får....

Jeg frygter virkelig skader og jeg frygter at min motivation daler/forsvinder.

Anmeld

29. juni 2010

LotteN

Kloster skriver:

Hej hej...

Ved du om det ville være helt realistisk at kunne løbe en ½ marathon til næste år (evt sommer) for mig? Self forbeholdt at jeg ingen skader får....

Jeg frygter virkelig skader og jeg frygter at min motivation daler/forsvinder.

nej, det tror jeg nu ikke det er.

For mit eget vedkommende fødte jeg maj 2008, begyndte at løbe igen januar 2009 og løb halvmarathon juni 2009.

Jeg havde dog været meget aktiv inden jeg fødte også med blandt andet spinning - så havde grundformen før fødslen.
men jeg tror sagtens du kan satse på det.
kom du bare op på hesten og kom igang - men ja ikke or hurtigt, så er det alle overanstrengelsesskaderne kommer.

Anmeld

29. juni 2010

AnneBJ

Kloster skriver:

Hej hej.

Ville bare lige dele det med jer...

Jeg løber jo og er igang med et 10 km løbeprogram fra iForm. Jeg er i denne uge kommet til 5. uge ud af de ialt 12 uger.

Har lææænge løber 5 km og synes bare ikke, jeg ligesom kom videre trods det øget program.

Men men men... Så i dag skulle jeg jo løbe og jeg kunne se, at programmet i dag, ville være hårdt. I Nordjylland har vi super sommer lige nu. Total varmt, så mit løb skal planlægges lidt anderledes.

Nå men jeg kom i tøjet og skoene. Løb og løb og løb. Den sidste del af løbet var meget hårdt, men jeg klarede det. Da jeg kom hjem, målte jeg ruten op, som sørme var 6 km!!

6 km.... Så langt har jeg aldrig løbet før. Det var bare det hele værd... Blev lidt dårlig i de sidste 2 min, hvor jeg skulle gå. Men det var pga jeg havde givet mig 115% i dag i stedet for de 105% som jeg plejer.

Jeg er så stolt af mig selv... Ville bare lige dele og opdatere med mit løb. Det går strygende og jeg går og leger med tanken om at træne til ½ marathon efter dette her 10 km program....

Mange glade tanker fra Kloster

Du er fandme sej!!

Anmeld

29. juni 2010

Kloster

AnneBJ skriver:

Du er fandme sej!!

Ej synes du virkelig jeg er sej??

Tager det virkelig til mig, men det er bare fordi jeg ikke selv ser mig som en sej tøs. Det varmer sådan at du skriver det.

Får for tiden noget modgang, så det er sååå skønt, at jeg kan få nogle op-ture med det her...

Anmeld

29. juni 2010

AnneBJ

Kloster skriver:

Ej synes du virkelig jeg er sej??

Tager det virkelig til mig, men det er bare fordi jeg ikke selv ser mig som en sej tøs. Det varmer sådan at du skriver det.

Får for tiden noget modgang, så det er sååå skønt, at jeg kan få nogle op-ture med det her...

Ja!! jeg syns du er sej! Kan huske da du skrev at du var begyndt at løbe... og det er ikke længe siden synes jeg! Jeg er ved at dø bare jeg skal løbe for at nå bussen, men ville så gerne kunne hoppe i løbetøjet og lunte en tur!

Så hatten af for dig, klap dig selv på skulderen

Anmeld

29. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Sej sej sej. Ja du er!!!

Da jeg ramte mine 6 km første gang blev jeg også pænt stolt af mig selv. Har jo kun løbet siden påsken, og nogle uger har været mindre aktive.

Nu er jeg faktisk stortset oppe på 7 km og så regner jeg med, at kunne løbe 10 km til august som min. Så vil jeg også overveje halvmarathon, men går efter mine delmål, for ellers går jeg vist kold i det

Klap på skulderen til dig!!!

Anmeld

29. juni 2010

Kloster

AnneBJ skriver:

Ja!! jeg syns du er sej! Kan huske da du skrev at du var begyndt at løbe... og det er ikke længe siden synes jeg! Jeg er ved at dø bare jeg skal løbe for at nå bussen, men ville så gerne kunne hoppe i løbetøjet og lunte en tur!

Så hatten af for dig, klap dig selv på skulderen

Ja det er rigtigt. Det er ikke så lang tid siden.

Havde da virkelig heller aldrig troet, det var MIG at løbe. Bare fysisk aktivitet... Også løb!!

Men det viste sig at det lige var mig. Jeg har virkelig MIN tid, når jeg løber. Jeg prioritere det højt. Jeg kan nemlig nemt blive slæbt med at mine drenge og mands ubeviste uhjælpsomhed. Men jeg vil også gøre noget for mig selv!!

Men ærligt, så er det først nu i mit liv, jeg synes, jeg kan "tillade" mig at presse denne "luksus for mor" ind.

Men det er MIN tid...

Tusinde tak for dine skønne ord. Sluger dem helt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.