SP på "før-fødsels" besøg i dag :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

568 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. juni 2010

K&S

Jeg fik et tilbud om at kunne møde min SP, før jeg føder og det sagde jeg selvfølgelig JA TAK til  

Og det var en super oplevelse, hun var lige som jeg havde forestillet mig en SP skulle være  og dejligt at høre om nogle af alle de tilbud, de har til nybagte forældre i vores kommune...!

Nu glæder jeg mig endnu mere til termin, der er præcis 7 uger igen i dag  JUBIIIIIIIII....!

Og så var jeg også lige forbi Hudplejecenteret og få ordnet fusserne, så nu kan de godt vises frem  nøj, det var tiltrængt...!

Håber I alle samme nyder solen og varmen  og har en ligeså fantastisk dag som mig...!

Katja (33+0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2010

XXSS

Det lyder da intet mindre end fantastisk - det har jeg ikke oplevet  Jeg har i dag 16 dage til pks underlig fornemmelse. Skal til "sidste" jordmoderkontrol mandag - det er jeg spændt på.

Fødderne her har det dog ikke så godt og de er noget tyngdet af hård hud - har desværre ikke haft tid til fodpleje  

Anmeld

5. juli 2010

K&S

Tanja78 skriver:

Det lyder da intet mindre end fantastisk - det har jeg ikke oplevet  Jeg har i dag 16 dage til pks underlig fornemmelse. Skal til "sidste" jordmoderkontrol mandag - det er jeg spændt på.

Fødderne her har det dog ikke så godt og de er noget tyngdet af hård hud - har desværre ikke haft tid til fodpleje  

Hov, har da helt glemt dig

Det  var også en super oplevelse at møde hende - hun var også selv glad for det (og ked af at det normalt er blevet sparet væk) for hun synes, det er dejligt at se forældrene uden barn, så hun ved, hvordan man "normalt" er - fordi der sker så mange ting og sager i kroppen og hovedet, når man får en lillemand (eller pige) - der er så mange følelser involveret...!

Puha, det må være mærkeligt at vide, præcis hvornår man får sin lille trold i armene  men dejligt...! Jeg og farmand glæder os så meget til vi får vores lille mand i armene  det bliver helt fantastisk...!

Katja

Anmeld

5. juli 2010

XXSS

Helt i orden ... Det lyder som en rigtig god aftale... Så kan man også lige nå at "lære hinanden" og se om kemien er der fra start...

Jeg kan godt forstå i glæder jer - det gør vi også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.