Overreagere jeg :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

784 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. juni 2010

Karo

Idag da jeg skal hente Marcus i vuggestuen går jeg ud på legepladsen for at hente ham. Herude får jeg at vide at han er inde sammen med en vikar og få en tør ble. Jeg går derfor indenfor for at finde ham. Idet jeg træder ind på stuen, kan jeg høre følgende blive sagt ude på badeværelset:

Fy for helvede, ad hvor er det ulækkert og føj for satan.

Da jeg kommer ud på badeværelset ligge Marcus uden ble på med måsen godt smurt ind i l... Vikaren står 2 meter fra Marcus med rynket næse og ligner en der er ved at kaste op.

Jeg blev simpelthen så ked af det Jeg syndes simpelthen ikke det er iorden at sige sådan ting. Marcus er i en fase hvor han suger alt til sig og jeg vil nødig have at han går og tror at han gjorde noget forkert. jeg reagerede ved at sige at den skulle jeg nok klare.

Jeg havde allermest lyst til at gå ind og snakke med lederen om det inde jeg gik, men jeg blev i tvivl om jeg overreagere. Hvad siger i piger ? Skal jeg snakke med hende om det imorgen, eller overreagere jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2010

anna-jonas

JA!!!! Du skal i den grad tale med hende, og NEJ du overreagere slet ikke. Helt uacceptabelt af vikaren, at stå og bruge sådanne ord, om noget naturligt, som Marcus ikke selv er herre over endnu.

Bli'r sgu' helt GAL, men jeg er også præmenstruel, og lider i varmen.

Anmeld

29. juni 2010

NaFe

Det kan hun i hvert fald ikke tillade sig af sige..det maa du simpelhen sige videre...det bare ikke okay

Anmeld

29. juni 2010

ChatH

Karo skriver:

Idag da jeg skal hente Marcus i vuggestuen går jeg ud på legepladsen for at hente ham. Herude får jeg at vide at han er inde sammen med en vikar og få en tør ble. Jeg går derfor indenfor for at finde ham. Idet jeg træder ind på stuen, kan jeg høre følgende blive sagt ude på badeværelset:

Da jeg kommer ud på badeværelset ligge Marcus uden ble på med måsen godt smurt ind i l... Vikaren står 2 meter fra Marcus med rynket næse og ligner en der er ved at kaste op.

Jeg blev simpelthen så ked af det Jeg syndes simpelthen ikke det er iorden at sige sådan ting. Marcus er i en fase hvor han suger alt til sig og jeg vil nødig have at han går og tror at han gjorde noget forkert. jeg reagerede ved at sige at den skulle jeg nok klare.

Jeg havde allermest lyst til at gå ind og snakke med lederen om det inde jeg gik, men jeg blev i tvivl om jeg overreagere. Hvad siger i piger ? Skal jeg snakke med hende om det imorgen, eller overreagere jeg

Jeg ville klart også snakke med dem om det. det er jo ikke okay. han går jo hverken i børnehave eller skole eller hvade skidt i bukserne. kan blive så gal over sådan noget. Når man arbejder med børn ved man sku da hvad man kan forvente og det er jo altså lort til over begge øre sommetider og gu er det ulækkert men det siger man sku da ikke til børnene.

Ville godt nok også have blevet ked hvis det var min unge

Anmeld

29. juni 2010

sarahb

Du skal i den grad sige noget, uanset hvor gamle og unge børnene er så snakker man ikk sådan og slet ikk om noget så naturligt.. du skulle have taget den med hende lige der. Det er jo så langt ude.
Synes du skaltage den med lederen i morgen

Anmeld

29. juni 2010

JustAnotherName

Du over-reagerer på ingen måde. Faktisk tog du det jo (alt for) pænt!

Jeg ved ikke om jeg ville gå til lederen i første omgang, eller bare sige til den stue-ansvarlige pædagog, at jeg havde overhørt de ord, og at jeg syntes det er MEGET FORKERT at stå og sige sådan henover barnet ....uanset mængde, lugt, konsistent og placering af bleindholdet. SÅ skal man bare ikke være i en vuggestue/inst. hvis man ikke kan klare den slags i en snuptag uden brok!!

Aj, jeg bliver faktisk mere og mere forarget og hidsig som jeg sidder og skriver dette. Tanken om, at det var Bianca eller Celina der lå der.....Dét havde jeg altså ikke accepteret.

Jeg syntes helt bestemt at du skal tage det videre til enten stue-pædagogen eller lederen. For det er altså bare IKKE i orden!!

Anmeld

29. juni 2010

Ni-ko-li-ne

du overreagerede slet ikke! du er da nødt til at ta en snak med dem! jeg var blevet stik tosset!

Anmeld

29. juni 2010

Skouboe

Det skal du ikke finde dig i - hvis det fortsætter risikerer du at han bliver ked af at lave i bleen, og begynder at holde på det, og det er absolut ikke sundt.

Hvis man ikke kan takle en lorteble - ud over alle kanter eller ej, skal man bare ikke arbejde sådan et sted! Længere er den ikke.

Anmeld

29. juni 2010

lion

Karo skriver:

Jeg kunen selv finde på at sige puha hvor det lugter, du har vist lavet lort eller sådan noget.

Men det du hørte er noget helt andet og jeg ville også blive pænt sur, så du snakker bare med ledelsen.

Anmeld

30. juni 2010

Barbamama

EJ hvor er det bare synd!!!! Jeg blev sgu ked af det da jeg læste det. Nej du har ikke overreageret, men jeg kan så også høre at hun har fået at vide det var forkert. Hun skal da slet ikke være vikar i en vuggestue hvis hun ikke kan klare en lorteble. Stakkels Marcus. Det gjorde helt ondt inden i mig at læse det indlæg....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.