hej allesammen, er ny

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2010

otlitrom

Velkommen til, håber du bliver glad for det herinde Det er altid dejligt med nye brugere!

Jeg hedder Kitty, og har sammen med min kæreste forsøgt at få barn i 2½ år. Vi venter på at starte op i ICSI-behandling på fertilitetsklinik efter sommerferien, og håber snart det lykkedes.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2010

CarinaSB

Hejsa

Jeg hedder Carina og er 22 .. 23 om 19 dage jeg bor sammen med min kæreste per og vores søn Noah på 11 mdr

Anmeld

29. juni 2010

MalenemortilThilde

Tak allesammen.

Kitty, håber virkelig på at i får det barn, jeg har så ondt af folk der ikke kan få et barn når de gerne vil. Ellers så må i adopter (staves)

Anmeld

29. juni 2010

Pia.

Hej Malene.

Og rigtigt hjertelig velkommen til... Håber du bliver glad for at være her inde og får god brug af denne skønne side, her kan man spørge om alt imellem himmel og jord

Jeg hedder Pia og er 32 år jeg er mor til 3 skønne unger.

Mikkel Emil på 11 år

Mille Mathilde på 7½ år

Mads frederik på 4 år

Mange knus fra Pia

Anmeld

29. juni 2010

MalenemortilThilde

Pia elsker dine børns navne.

Frederik overvejer vi hvis vi får en lille dreng.. har altid elskede det navn.

Anmeld

29. juni 2010

otlitrom

MalenemortilThilde skriver:

Tak allesammen.

Kitty, håber virkelig på at i får det barn, jeg har så ondt af folk der ikke kan få et barn når de gerne vil. Ellers så må i adopter (staves)

Selvfølgelig er adoption en løsning, men det bliver ikke det vi vælger først. Nu prøver vi behandlingen, og håber inderligt på at dét lykkes... Vi er spået 75% chance for 3 forsøg, og mellem 30/40% chance for hver enkelt forsøg.. Så der ér en mulighed for at det lykkes, og det håb holder vi fast i... Det er nu engang vores drøm a få vores egne børn. Lykkes det ikke må vi tage stilling til adoption. Men det ligger et godt dtykke ude i fremtiden..

Anmeld

29. juni 2010

MalenemortilThilde

kitty skriver:

Selvfølgelig er adoption en løsning, men det bliver ikke det vi vælger først. Nu prøver vi behandlingen, og håber inderligt på at dét lykkes... Vi er spået 75% chance for 3 forsøg, og mellem 30/40% chance for hver enkelt forsøg.. Så der ér en mulighed for at det lykkes, og det håb holder vi fast i... Det er nu engang vores drøm a få vores egne børn. Lykkes det ikke må vi tage stilling til adoption. Men det ligger et godt dtykke ude i fremtiden..

Sidder her og håber så meget på i selv får jeres ønske barn(:
Rigtig meget held og lykke herfra(:

Anmeld

29. juni 2010

otlitrom

Sidder her og håber så meget på i selv får jeres ønske barn(:
Rigtig meget held og lykke herfra(:

Mange tak

Anmeld

30. juni 2010

vingummibamse

Hej Allesammen.
Jeg er ny her.

Jeg hedder Malene og er 24 år. Er kærester med Daniel på 25.
Vi har sammen Thilde Marie på 2 snart 3 også venter vi nummer 2 med termin d.4. Aug.

Hej og velkommen til...

Håber du blir glad for at være her inde..

Jeg hedder Sabine og er 22 år gammel bor sammen med kæresten Stephen, vi venter vores første fælles barn..

men jeg har Noah på 2 år fra et tidliger forhold..

Anmeld

30. juni 2010

Malene

Hej Malene

Velkommen til siden.

Jeg er 25 år og bor sammen med kærsten/faren til mine drenge Mads fra 11 maj 2004 og Emil fra d 7 sep. 2007

Hvor kommer du fra?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.