Monstermuffins - Nogen der ved..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2010

linemus

Men Line hvad gjorde du.. 

jeg vil da også vide det.. hehe.. 

Jeg brugte mmf til det hele. Sort mmf stukket ud med et glas og blå mmf igennem en hvidløgspresser til hår. Der hvor jeg havde idéen fra, brugte de RI, og det var altså også mega hårdt at presse mmf'en igennem, så det havde nok været nemmere. Men det blev flot Nå ja, og så satte jeg det fast med en smule vand.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2010

Tynen

linemus skriver:

Jeg brugte mmf til det hele. Sort mmf stukket ud med et glas og blå mmf igennem en hvidløgspresser til hår. Der hvor jeg havde idéen fra, brugte de RI, og det var altså også mega hårdt at presse mmf'en igennem, så det havde nok været nemmere. Men det blev flot Nå ja, og så satte jeg det fast med en smule vand.

Arhmen!!!! Hvor mange lavede du lige?
Jeg syntes at gnisten gik lidt af mig efter 5 stks. i går 
5 down... 15 to go og klokken nærmede sig 0045 

Har lige bagt 40 muffins til børnehaven i morgen. Havde ellers de vilde intentioner om at servere monstermuffins, men ak nej..
IKKE om jeg orker

Anmeld

30. juni 2010

linemus

Jeg lavede så kun 10 og kan godt huske, hvor skønt det var at kunne tælle ned efter at have lavet halvdelen. Den første var klart den sjoveste.

40 monstermuffins Så skal man virkelig ville det!

Anmeld

2. juli 2010

linemus

linemus skriver:

Rettelse: de brugte smørcreme farvet blå.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.