Altså Bianca knævrer som et vandfald.
Men jeg SOM HENDES MOR! ligner da ofte et spørgsmålstegn, når hun siger nogle ting. Det er slet ikke alt, som er lige til at forstå.
Og meget af det, som jeg liiige præcis ved hvad hun mener, ER jo netop fordi, at jeg er hendes mor og kender hende ...og har hørt mest af hendes pladren.
Bianca er nogenlunde ok med sprogligt. Men ikke fremmelig - slet ikke.
Og det bekymrer mig egentligt ikke, for jeg er overbevist om, at dét som ikke allerede er "på plads" inden børnehave-start, det vil hurtigt komme det, når først de rykker op og er sammen med større børn som kan!
Og Tina, jeg forstår godt, at det gør lidt avs at få sådan en udmelding, fordi de bekræfter din bekymring. Men din mor er sikkert så ærlig, fordi hun kender jer og holder af jer, og mener det godt, og ikke sårende. Alt det ved du jo nok. Men det skal ikke slå dig ud. Blot være en "nå-ja...det kommer!!" -ting.
Og det siger jeg altså som mor til en pige der heller ikke taler for sikkert og rent. Bianca har været MEGET sen til at komme igang med at snakke.
Dem i hendes mødregruppe, som er 1 måned yngre, talte hurtigere og bedre end hende. Men til gengæld er Bianca og Liva så pissehamrende dygtige motorisk!!!
....og dét med sproget skal NOK komme! 
Anmeld