Hejsa
Jeg er jo kommet på kontanthjælp pga jeg fik bækkenløsning og måtte stoppe på min uddannelse..
Fik så brev i min eboks for nogle dage siden at jeg får 7500 udbetalt efter skat.
Ringede så op til kommunen for det beløb forstod jeg ikke, så sagde hun at jeg fik som gravid.. og ikke som forsøger.. selvom jeg faktisk er beretiget 1170kr pr barn om måneden pga jeg betaler børne bidrag til faderen..
Men når jeg er gravid ville jeg ikke få de der 1170 pr barn som forsøger.. øhh det hænger jo ikke sammen nogle steder, det vi jo sige at dem der får som forsøger pga børnene bor hos faderen, de mister penge pga de blir gravide.. Det burde ikke have noget med alderen at gøre, man er jo stadig forsøger for børnene selvom man er under 25 år..
Blir så sur over at de sætter en til at ordne sådan nogle ting som ikke aner noget som helst om det..
Hun ville igår have ringet tilbage til mig , men det gjorde hun ikke, s ringede til hede i dag og hun vil så ringe når hun ved det for hun havde intet at fortælle endnu..
taget fra borger.dk.. 
https://www.borger.dk/Emner/arbejde-dagpeng...tanthjaelp.aspx
Du kan max få 13.096 kr., afhængigt af hvor mange børn du betaler børnebidrag til.
Hvis du fx betaler børnebidrag til et barn, vil du være berettiget til 7521 kr. (Svarende til 6.351 kr. som udeboende under 25 år + 1170 kr. - normalbidrag for et barn)
Over 25 år
Udeboende - 9.857 kr. (2010)
Med forsørgelsespligt - 13.096 kr. (2010)
Vil lige sige pga jeg er sådan lidt harm er pga jeg betaler børnebidrag til pigernes far og jeg har dem 5-6 dage hver 14 dag og har da ikke råd til at forsørge dem for 7500 om måneden..
er glad for der findes kh.. nu håber jeg ikke i misforstår mig..
syntes bare at det ikke kan være rigtigt at hende jeg snakkede med ikke aner noget.. 
Anmeld