Øv. Meeeeen miraklernes tid er ikke ovre endnu. Det kan være en lille drille-baby, som bare lige vil give mor lidt bekymringer og sved på panden, for så at makke ret og ligge sig pænt til rette bagefter.
Ellers er der vel mulighed for at forsøge vending hos jordermoderen?
Jeg har hørt, at det ikke skulle være specielt behageligt. Men hvis det kan lade sig gøre, og være med til at gøre det muligt for dig, at føde hjemme, som du ønsker, så er det vel et forsøg værd om ikke andet?
Ellers må du jo tage den oplevelse, som du får. Selvom jeg godt kan forstå din skuffelse. Især hvis det slet ikke bliver muligt at føde selv.
Jeg ville nemlig selv være meget ked af det, hvis jeg skulle have kejsersnit, da jeg ligesom dig, også meget hellere vil klare fødslen selv.
Men desværre kan vi jo ikke selv styre, bestemme eller bestille vores fødsler på forskud.
Så nu er det bare at vente og håbe .... 
Og selvom det er så nemt for andre at sige, så OP MED HUMØRET! 
Din baby kommer om maks 1½ måneds tid .......så er vejen ud mindre afgørende, end babys ve og vel. Så når først du har din lille baby i dine arme, så vil du sikkert være helt ligeglad med alt det, som lige nu bekymrer dig meget (men jeg kan som sagt godt forstå dig!)
Knus herfra,
Katrine 
Anmeld