Efterfødselsveer men i uge 34+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

644 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. juni 2010

Sirimor

Hej,

Jeg går rundt med en slags småveer - det niver hen over lænden og om i maven. De mærkes ligesom efterfødselsveerne, efter sidste gang jeg fødte. 4

Problemet er bare at jeg er i uge 34+0. Jeg tænker selv at det er en omgang småveer. De er ikke spor regelmæssige, men gør ondt.

Er der nogen der ved, hvor længe man kan gå rundt med den slags småveer inden man går i rigtig fødsel?

Jeg har talt med jordemoderen i dag og hun anbefalede at jeg lige blev tjekket for blærebetændelse, men det er lidt over 2 uger siden jeg sidst blev tjekket for det og jeg tror simpelthen ikke at det er det. Jeg tror måske "bare" at den lille snart gerne vil ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Sirimor skriver:

Hej,

Jeg går rundt med en slags småveer - det niver hen over lænden og om i maven. De mærkes ligesom efterfødselsveerne, efter sidste gang jeg fødte. 4

Problemet er bare at jeg er i uge 34+0. Jeg tænker selv at det er en omgang småveer. De er ikke spor regelmæssige, men gør ondt.

Er der nogen der ved, hvor længe man kan gå rundt med den slags småveer inden man går i rigtig fødsel?

Jeg har talt med jordemoderen i dag og hun anbefalede at jeg lige blev tjekket for blærebetændelse, men det er lidt over 2 uger siden jeg sidst blev tjekket for det og jeg tror simpelthen ikke at det er det. Jeg tror måske "bare" at den lille snart gerne vil ud.

jeg ville helt sikkert blive tjekket for blærebetændelse.... det får man hurtigt som gravid... og det kan være skyld i for tidlig fødsel...

Anmeld

29. juni 2010

Sirimor

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg ville helt sikkert blive tjekket for blærebetændelse.... det får man hurtigt som gravid... og det kan være skyld i for tidlig fødsel...

Ja, jeg har også bestilt tid hos lægen, så må vi se om det er det.

Anmeld

29. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Sirimor skriver:

Ja, jeg har også bestilt tid hos lægen, så må vi se om det er det.

ja, for det kan godt give sindssyge smerter...

men hvis det nu er veer så kan de jo også nå at gå i sig selv... måske er det den lille der driller dig;0)

Anmeld

29. juni 2010

Mira0911

Jeg vil også tage til læge og få det tjekket... Jeg gik rundt med blærebetændelse sidst i min graviditet, uden egentlig og være klar over det...

Gravide kan ikke altid mærke når de har det...

Anmeld

1. juli 2010

Sirimor

Lægen kunne så konstatere at det ikke skyldes blærebetændelse... gad vide hvor længe jeg skal gå rundt med småveer inden jeg endelig skal føde?  Ikke alt for længe håber jeg. Nogen der kender nogen der har prøvet det? Altså at gå rundt med murren, småveer og stik og jag i ryggen der minder om veer, dog ikke i "fuld flor"?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.