Twilight

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. juni 2010

Hansen97

Til alle jer der har læst Twilight Sagaen...

Er der andre bøger i samme genre man kan læse...

Eller er der nogen der ligger inde med anbefalinger af andre bøger. For eks. Stieg Larsson.

Kom frit frem.. jeg elsker at læse.. især ude på terrassen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2010

Kloster

Läckberg Läckberg Läckberg... siger jeg bare

Ellers er der også Mari Jungstedt's bøger (krimiromaner)

Ell Lars Kepler: Hypnotisøren.

VH Kloster

Anmeld

29. juni 2010

C-Posey

Der er udkommet en hel masse bøger omkring vampyre  jeg var for nogle dage siden i min boghandel, og der havde de en hel udstilling med dem. Og det er i samme genre som Twilight.

Nogle af dem er skrevet over den serie der har kørt i tv Vampire diaries, tror de er gode.

Der er lige udkommet en bog som er af samme forfatter som twilight, Stephenie Meyer, der hedder Bree Tanners korte liv efter døden, derudover har hun også skrevet vandrene sjæle, som jeg selv skal til at igang med.

Håber du kan bruge det til noget

Anmeld

29. juni 2010

anjada

Jeg har også læst Twillight bøgerne, de er fantastiske... Men jeg har ikk læst mere i helt samme genre.... Men Stieg Larsson triologien kan varmt anbefales, og Liza Marklund, Camilla Läckberg, og Sara Blædel skriver også nogle supergode krimier....

Anmeld

29. juni 2010

LotteN

Kloster skriver:

Läckberg Läckberg Läckberg... siger jeg bare

Ellers er der også Mari Jungstedt's bøger (krimiromaner)

Ell Lars Kepler: Hypnotisøren.

VH Kloster

ja Camilla Läckberg - kan ike være mere enig. hun har virkelig fået skrevet nole gode bøger der..!

Anmeld

29. juni 2010

Putomanen

Jussi Adler-Olsen har også skrevet nogle rigtig gode krimier.

Hvis du tør at give dig i kast med en ordentlig moppedreng, så kan jeg varmt anbefalde dig Jordens Søjler! Det er dog en helt anden genre end de andre, der er blevet fremhævet.

Jeg kender desværre ikke flere bøger i twillight genren, så der må jeg være dig svar skyldig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.