Har I set Det nye sengetøj fra MOLO ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2010

qp

Hvad syntes I ?

Knus fra Pia

Jeg har sådan et lidt underligt forhold til MOLO som de fleste jo elsker... Jeg bryder mig overhovedet ikke om deres designs og synes tit og ofte, at deres særprægede aftryk på bluser o.l ser såååh discount agtigt ud - det samme synes jeg egentlig om sengetøjet, det kunne jo i grunden lige så godt være et Ikea design... - Jeg mener, jamen der er jo ikke noget specielt over det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2010

Marco2

Ikke lige min stil. Men bryder mig nu heller ikke ret meget om ting fra MOLO. 

AG

Anmeld

29. juni 2010

Balderson

Synes det er farverigt, og kunne sagtens finde på at købe det....

Men nu vidste du lige billedet af de 3 nye sæt der er kommet og jeg ville uden tvivl købe det med fodbolde til begge mine drenge istedetfor.... Det ville de elske....

Anmeld

29. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Det er liiiige voldsomt nok for mine øjne, men min ældste datter på 5½ ville med sikkerhed synes det er fedt!!

Dog sværmer jeg mere for Katvig og Småfolk, som jeg også synes har nogle friske farver, uden at det bliver for voldsomt for øjnene.

Synes ikke Molo's regnbuefarvede flyverdragter, sengetøj, støvler og jeg skal ellers komme efter dig, er særlig kønt!

Anmeld

29. juni 2010

Ranarupta

Jeg er ret ligeglad med, hvilket mærke det er, men elsker striber - især i de klare farver

Ved I hvad det koster? Og kender I en webshop, der sælger det?

Anmeld

29. juni 2010

Frk. Himmelblå

qp skriver:

Jeg har sådan et lidt underligt forhold til MOLO som de fleste jo elsker... Jeg bryder mig overhovedet ikke om deres designs og synes tit og ofte, at deres særprægede aftryk på bluser o.l ser såååh discount agtigt ud - det samme synes jeg egentlig om sengetøjet, det kunne jo i grunden lige så godt være et Ikea design... - Jeg mener, jamen der er jo ikke noget specielt over det...

Enig. Har aldrig brudt mig om Molos designs.

Men synes faktisk, at det stribede sengetøj er i den pænere afdeling af deres kollektioner :-)

Anmeld

29. juni 2010

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Jeg er slet slet ikke vild med MOLOs designs og mønstre - på nær den regnbuestribede serie som jeg ELSKER til børn. - hvilket tydeligt ses i Sofus' klædeskab...

Så jeg skal helt sikkert lige have bestilt et sæt af sengetøjet til mindstemanden.

Anmeld

29. juni 2010

qp

SeptemberBaby skriver:

Enig. Har aldrig brudt mig om Molos designs.

Men synes faktisk, at det stribede sengetøj er i den pænere afdeling af deres kollektioner :-)

Jo men jeg mener, det er da ikke sådan et design man forbinder med stil og kvalitet i den dyrere klasse?  -  Eller jeg gør ihvertfald ikke

Hvis det kostede en 50'er i Føtex kunne jeg sikkert godt finde på, at købe det - men jeg tror sgu ikke jeg ville give mere for det... hehe

Anmeld

29. juni 2010

Ranarupta

Har lige fundet denne side - og det er vel billigere end i DK...?

http://luckylittleme.se/group.asp?group=102

Anmeld

29. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Ranarupta skriver:

Har lige fundet denne side - og det er vel billigere end i DK...?

http://luckylittleme.se/group.asp?group=102

Prøv at skriv "Molo sengetøj" på google.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.