Han har SÅ dårlig mave :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

848 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. juni 2010

Sees

God formiddag, de damer!

De sidste 5 (FEM!!!) morgner har jeg, efter jeg har afleveret min søn i dagpleje, måtte stå og vaske både madras, dyne, tøj, pude, koge sutter osv osv osv. Han har simpelthen SÅ dårlig mave, min søn, at det næsten ikke er til at holde ud.

Første gang det skete troede jeg det var fordi han havde fået lidt chokolade, af sin moster, dagen før. Men nu bliver det altså ved, så jeg er ved at være på bar bund.
Kan det være fordi han er ved at få sine kindtænder? Eller fordi han drikker meget i den her varme? Eller kan han have allergi overfor noget? Måske mælke-allergi?

Håber nogle kan hjælpe mig lidt på vej - Det er jo synd for min lille gut.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2010

Nemesis

Det kan faktisk være en kombination af alle 3 ting. Men undrer mig over du overhovedet må aflevere ham i dp, for hvis det er en maveting så smitter det jo.

Men prøv at holde ham fra mælk, giv banan, ris, kiks osv.

Nogle synes at kogt vand hjælper (kan jo også serveres koldt)

Det kan sagtens være pga, tænder, mere væskeindtag pga varmen, men det virker så bare rimeligt voldsomt hvis det er så tyndt at ALt skal vaskes og over så mange dage.

Hvis det fortsætter flere dage ville jeg ringe til længen og høre hvad jeg kunne give.

:-) Sisse

Anmeld

29. juni 2010

Sees

ladydan1 skriver:

Det kan faktisk være en kombination af alle 3 ting. Men undrer mig over du overhovedet må aflevere ham i dp, for hvis det er en maveting så smitter det jo.

Men prøv at holde ham fra mælk, giv banan, ris, kiks osv.

Nogle synes at kogt vand hjælper (kan jo også serveres koldt)

Det kan sagtens være pga, tænder, mere væskeindtag pga varmen, men det virker så bare rimeligt voldsomt hvis det er så tyndt at ALt skal vaskes og over så mange dage.

Hvis det fortsætter flere dage ville jeg ringe til længen og høre hvad jeg kunne give.

Jeg må aflevere ham i DP, fordi det kun er den ene gang om dagen det forgår. Der er INET mens han er i DP, eller om aftenen herhjemme

Anmeld

29. juni 2010

Ni-ko-li-ne

hmmm inden du holder ham fra mælk eller andet ville jeg ringe til lægen...

kroppen renser jo ud om natten... måske er det derfor det lige sker hver morgen? og så de der tænder, ja de kan sætte sving i mange ting.....

men ring til lægen, så kan du sikkert komme med en prøve og så vil de nok se på om der er noget infektion at finde... ellers har de måske andre gode bud...

øv, det er ikke sjovt når man bliver bekymret.... jeg  håber du snart får svar på hvad der sker eller at det bare stopper!

knus

Anmeld

29. juni 2010

Sees

Ni-ko-li-ne skriver:

hmmm inden du holder ham fra mælk eller andet ville jeg ringe til lægen...

kroppen renser jo ud om natten... måske er det derfor det lige sker hver morgen? og så de der tænder, ja de kan sætte sving i mange ting.....

men ring til lægen, så kan du sikkert komme med en prøve og så vil de nok se på om der er noget infektion at finde... ellers har de måske andre gode bud...

øv, det er ikke sjovt når man bliver bekymret.... jeg  håber du snart får svar på hvad der sker eller at det bare stopper!

knus

Jeg vil prøve og ringe til lægen imorgen tidlig - Skal jeg så samtidig tage en prøve af hans afføring der?

Jeg synes bare det er så utrolig synd, at han vågner op og er så ked af det, fordi der er L**T udover det hele. Og jeg bliver jo bekymret for om han virkelig er syg, eller hvad der er med ham.
Trods at der ikke er noget at mærke på ham, resten af dagen

Anmeld

29. juni 2010

Ni-ko-li-ne

SEPNI skriver:

Jeg vil prøve og ringe til lægen imorgen tidlig - Skal jeg så samtidig tage en prøve af hans afføring der?

Jeg synes bare det er så utrolig synd, at han vågner op og er så ked af det, fordi der er L**T udover det hele. Og jeg bliver jo bekymret for om han virkelig er syg, eller hvad der er med ham.
Trods at der ikke er noget at mærke på ham, resten af dagen

prøv at tale med lægen, du skal vidst have en særlig beholder til at tage prøven med...

Anmeld

29. juni 2010

Nemesis

MamaMis. skriver:

Jeg må aflevere ham i DP, fordi det kun er den ene gang om dagen det forgår. Der er INET mens han er i DP, eller om aftenen herhjemme

kun en gang om dagen den er tynd eller at han laver?? :-)

Hmm men uanset, ja så er det jo så ikke dårlig mave som i Roskildesyge så .-)

Det er da egentlig rart nok af vide.

Anmeld

29. juni 2010

Sees

ladydan1 skriver:

kun en gang om dagen den er tynd eller at han laver?? :-)

Hmm men uanset, ja så er det jo så ikke dårlig mave som i Roskildesyge så .-)

Det er da egentlig rart nok af vide.

Ja, kun den ene gang om dagen - Altså om morgenen - At der er tynd mave, ellers er alt normalt ..

Bum bum bum, hvad kan det være?

Anmeld

29. juni 2010

Nemesis

MamaMis. skriver:

Ja, kun den ene gang om dagen - Altså om morgenen - At der er tynd mave, ellers er alt normalt ..

Bum bum bum, hvad kan det være?

ja det er jo egentlig spøjst så.... Meget underligt.

Ja så er jeg da vist bare blank.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.