stine_olesen skriver:
De sidste 4 uger har jeg gået og haft lidt ondt i hvad der føles som æggestokkene, i fredags kulmineret det til voldsomme smerter i højre side.
For 3 uger siden var jeg til lægen med det han sagde det sikkert var homoner fordi jeg var stoppet med p-piller da vi prøver på nr 2 
I fredags tog jeg så til lægevagten med voldsomme smerter, kvalme i 1 uge og svimmel, kl. 17 var jeg hos vægtlægen han mente bestemt det var blindtarmsbetændelse (tryk og slip prøven for dem der kender det). Han sendte mig derfor til aktuten for at få en kiruger til at se på mig, kom temmelig hurtig til allerede kl. 18.30 var han inde og mente også det kunne være det, jeg forklarede dem også at jeg var gået en uge over tid så kunne derfor godt være gravid, men alle test på blindtarmsbetændelse og graviditet var negativ, men når man er kvinde og har ondt fra brystet og ned skal man have en gynækologisk undersøgelse, kl. 11.30 efter at kirugere nr. 2 havde været inde og trykke nogen andre steder og sagt det var bestemt ikke blindtarmsbetændelse og jeg derfor bare skulle hjem hvis gynæ. ikke kunne fidne noget. Tak for det der lå jeg med STORE smerter og får af vide du fejler ikke noget, for gynækologen kunne ikke se noget og var ikke gravid sagde han kunne han se med sin scanning er så 1½ uge over tid nu sååå ved ikke rigtigt) Så jeg skulle jo bare hjem regnde jeg med NEJ NEJ kl. 1 om natten kommer sugeplejersken og køre mig på en stue for de vil undersøge hvorfor jeg har smerter siger hun.
MEN næste dag kl. 10.30 kommer samme kiruger fra om natten og spørg hvorfor jeg er her jeg skulle jo hjem, jam jam jam altså i sagde det jo selv siger jeg, NÅ men så vil han da kalde mig til en ultralyds scanning for at se om det kunne være lidt brok OK og det sagde du så ikke noget om i nat da du bare ville sende mig hjem..
Sådan nogen Idioter og så var det udlændinge hele bundet, kunne dårligt snakke dansk. ØV hvor er jeg sur på vores sygehus system engang imellem. Nu kan jeg gå med smerter til de finder ud af og få mig til scanning. Tak for lorten.
vær i det mindste glad for at de prøver at finde ud af hva der er galt med dig..
kan godt se at det er monster træls at ligge i, men de gør jo noget..
jeg har prøvet mange gange at have smerter i stil med det du beskriver.. og de har undersøgt mig utrolig mange gange sendt mig fra afd. til afd. fra sygehus til sygehus..
også faktisk ende med at det var min praktiserende læge der sagde at det måske kunne være tarm betændelse..
hvilket de så fandt ud af at det var..
sorry det blev lidt langt.. det jeg bare ville frem til var, at du skal være glad for at de gør et forsøg.. bare fordi de er læger har de ikke svaret på alt eller rynken syn... de gør deres arbejde og et forsøg.. at vi så hurtigt kan blive enig om at det er utrolig træls at ha en læge der knap nok kan tale dansk.. sammen tid med at man har mega ondt.. og bliver kastet fra den ene til den anden hvor du bliver ved med at få svaret at det ved de ikke... og at de hele tiden undersøger for noget nyt..
det er ikke sikkert at ham lægen over hoved havde skænket brok en tanken.. men lige da han snakkede med dig kom til at tænke på at det kunne være det..
se det fra den lyse side selvom det er mega svært..
også for du lige et knus for det er bestemt aldrig sjovt at være syg..