Heej 
Det er da træls med de smerter !! 
Jeg har selv smerter i underlivet somme tider men mest i lænnen. har du smerter i lænnen også?? I mine øre tænker jeg lidt på om du har tegn på bækkenløsning
Jeg har selv været meget til læge med mine smerter og fået at vide det var en muskel der sad forkert i lænnen på mig men tog videre til en rigtig dygtig fysioteopeot som også har forstand på gravide. han var meget sikker på det var tegn på bækkenløsning så jeg er blevet sygemeldt desværre
men det er det bedste for en selv for man skal virkelig passe på da man kan ende med at komme ned og ligge i sengen til man skal føde. det er IKKE farligt !! men det gør helvedes ondt :/ Jeg blir masseret på bestemte områder af ryg, bagdel og sådan af min fys. og træner forskellige øvelser. smerterne går ikke væk men det kan gøre det ikke blir forværret.
Prøv at spænd i de muskler du bruger i maven når du griner. (håber du forstår hvad jeg mener.) prøv at gør det imens du går, rejser dig fra en stol osv. hvis smerterne går væk i det du spænder i de muskler og laver de ting så kunne det tyde på begyndene bækkenløsning. Jeg er IKKE læge men det er sådan jeg har det i hvertfald.
Håber mit svar kunne hjælpe lidt på det hele.
Kram henriette, Gravid i uge 23+3 
Anmeld