Får slet ikke kommenteret så meget, som jeg gerne ville - har herretravlt. Følgende har jeg tilladt mig at sakse fra min blog
vil så gerne vise frem, men orker ikke at skrive det en gang til 
Har netop taget mig et langt (og ganske velfortjent) bad for at få skyllet al mel og flormelis af mig - var helt klistret og melet ovenpå dagens blomster-værksted, så nu sidder jeg i sofaen (med en ligeså velfortjent) ostemad og nyder lidt ro, inden jeg skal til køjs.
Blomsterne mangler nu kun de sidste finesser; solsikkerne skal have en midte og det samme gælder en masse af de helt bittesmå blomster (de får en klat icing) - og så er det jeg krydser fingre for, at der er nok blomster til kagen på lørdag! Glæder mig meget til at pynte den...

Så de næste dage står i kagebagningens tegn; der skal bages bunde og laves mousser. Jeg lavede en prøvekage i weekenden, og den var fantastisk lækker. Brudeparret skulle have været forbi til en prøvesmagning (en aftale med forbehold), men måtte melde afbud i sidste øjeblik; tiden løb fra dem...og ih hvor man kender det
når man står og skal holde fest, så løber tiden bare lige pludselig...men skidt nu med det - Pelle fik kagen med på arbejde (sammen med drømmekage - også pyntet efter (alle?) kunstens regler), så den gik skam ikke til spilde
- han havde sidste reelle arbejdsdag på sit nuværende job idag - og det kræver jo kage!
(nu vender den IGEN mine billeder forkert ARGH!!)
(ja ja drej nu bare hovedet....eller skærmen

)
Imorgen tager han på noget team-event milepæls-afslutnings-halløj på en eller anden kro
, hvor de skal være til onsdag...så når jeg har hentet pigerne imorgen, triller vi på besøg i Viborg, hvor vi onsdag skal besøge Kokholm Børnehave - og jeg er SPÆNDT..
Til slut et par sjældne billeder af undertegnede sammen med Lina Lækkerfis
der forinden netop havde RÅhygget sig med storesøster i badekarret UDENFOR - så bliver det ikke mere sommer! 
Over and out -

Anmeld