Brug for hjælp - Vægttab / slankekur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. juni 2010

bullerbassen

Hejsa

Åhhh sagen er den at jeg RIGTIG gerne vil tabe de sidste kilo fra den sidste graviditet for 8 måneder siden.

Men syntes bare at lige meget hvad jeg gør sker det bare

INGENTING vægten rykker sig ikke ud af flækken Har de sidste 14 dage - 3 uger skrevet alt ned jeg spiser . Har fulgt kostplan fra diatist men lige lidt sker der.

Plejer at dyrke en del motion ( spinning & løb ) samt gåture med barnevognen hver dag . Aghhh men nu har jeg mistet tålmodigheden , når der bare INTET sker.. ØV ØV  

Så nu gider jeg S.. ikke mere, hvad pokker kan jeg gøre for at sætte gang i min forbrænding ?      Syntes efterhånden ikke det er " besværet " værd

HJÆLP piger hvad gør I ?

mvh Lotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2010

Lullaby

Spise mindre. Jo mindre du spiser - jo mere du bevæger dig desto mere vil du tabe dig.

Jeg bruger madlog.dk og er rigtig glad for det. Synes ikke længere at det er besværligt at tabe mig eller veje min mad. Har vænnet mig til det. Nu har jeg tabt 3 kilo og det går støt fremad

Anmeld

29. juni 2010

bullerbassen

Lullaby skriver:

Spise mindre. Jo mindre du spiser - jo mere du bevæger dig desto mere vil du tabe dig.

Jeg bruger madlog.dk og er rigtig glad for det. Synes ikke længere at det er besværligt at tabe mig eller veje min mad. Har vænnet mig til det. Nu har jeg tabt 3 kilo og det går støt fremad

Ja du har helt ret men problemet er bare , at det gør jeg allerede .

Har fulgt en kostplan fra en diatist og løber 3 gange om ugen.

Men det er gået i stå . Og det er skide træls .

Så problemet er at det bare ikke virker her

Så søger råd fra andre hvor det også har været gået i stå og hvad gør jeg så nu?

Anmeld

30. juni 2010

bullerbassen

Slet ingen som " kæmper " med vægten , hvor det var/er gået i stå ?

Mangler et kick spark til at sætte lidt skub i forbrændingen

Anmeld

30. juni 2010

betski

toboli skriver:

Slet ingen som " kæmper " med vægten , hvor det var/er gået i stå ?

Mangler et kick spark til at sætte lidt skub i forbrændingen

Tror der er mange der kæmper med vægten.. En ting ved jeg dog, at det ikke altid handler om at spise mindre, men derimod mere af det rigtige. Man skal rent faktisk spise meget for at få forbrændingen igang Mit råd er at du kontakter en diætist som kan gå ind og måle på din krop og fortælle dig, hvad der ville være bedst for dig at spise for at sætte din forbrænding igang. For mig kniber det med at få proteiner nok, så det er lidt min kæphest.

Held og lykke i kampen mod kiloene

Anmeld

30. juni 2010

bullerbassen

duddi. skriver:

Tror der er mange der kæmper med vægten.. En ting ved jeg dog, at det ikke altid handler om at spise mindre, men derimod mere af det rigtige. Man skal rent faktisk spise meget for at få forbrændingen igang Mit råd er at du kontakter en diætist som kan gå ind og måle på din krop og fortælle dig, hvad der ville være bedst for dig at spise for at sætte din forbrænding igang. For mig kniber det med at få proteiner nok, så det er lidt min kæphest.

Held og lykke i kampen mod kiloene

Tror du har ret - Syntes det er svært med de sidste kilo ( 2-3 stk ) Der er jo et hav af "slankekure " - har lige fulgt en kostplan fra diætist men det virkede desværre ikke.

Det er som om min forbrænding er gået i stå og mangler så lige nøglen til at få den igang igen.... Øv øv.

Syntes det er en jungel om finde udaf , der er så mange " råd " om hvad det rigtige er. Syntes jeg spiser sundt med grønsager, uden hvid brød , sukker ...  Hmm må prøve at snakke med diætisten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.