Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tanja78 skriver: Du ser da fantastisk dejlig ud - hvad er problemet ?!?!?
Du ser da fantastisk dejlig ud - hvad er problemet ?!?!?
Absolut intet lige på DET billede FNIS!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ja du ser sgu da godt ud Line Smuk og elegant.
Dejligt med sådan et indlæg der stråler at selvtillid
Line&Liam skriver: Ja det var lige den første tanke der slog mig da jeg så det nedenstående billede Jeg er ellers ikke en af guds kønneste børn, og har kunne tælle 3 hager siden jeg var 16! Men sørme ikke om Morten har fanget et RIGTIG godt billede af mig (og Liam) da vi var i Haunstrup og vold gloede på hornfugle Ville ikke en skid med indlægget, bare dele min nyfunde smukke side Knus fra LINE LÆKKERMÅS
Ja det var lige den første tanke der slog mig da jeg så det nedenstående billede
Jeg er ellers ikke en af guds kønneste børn, og har kunne tælle 3 hager siden jeg var 16! Men sørme ikke om Morten har fanget et RIGTIG godt billede af mig (og Liam) da vi var i Haunstrup og vold gloede på hornfugle
Ville ikke en skid med indlægget, bare dele min nyfunde smukke side
Knus fra LINE LÆKKERMÅS
SMUKSAAAAAK !!!!!
Altså Line...
Jeg synes skisme du er lækker på ALLE de billeder du disker op med....
Bare min mening..
Knus fra tønden - som lige pt IKKE er vild med sommervarmen!
SKIDE godt billede Line
Ja du er sq lækker
Det er dejligt når man finder de billeder hvor man bare tænker "YES"
helt afgjort en lækker lækker Line! Er vild med dit lange hår!
Jamen du er jo LÆKKER!!!
Jeg mindes ikke at du har tre hager, men tilgengæld mogle super fede bukser og en DEJLIG dreng.
Så ja - du er for lækker, lækker..... (ligesom resten af os super mødre)
"Du for lækker - lækker - lækker....."
Også er det slet ikke engang lyv! Du er jo bare lækker og dejlig på din helt egen måde Line
Men super dejligt billede af jer!
Dot D skriver: Ret godt billede af dig, synes derimod at din kære søn ligner én der er faldet ned fra månen, hi hi hi. Synes nu jeg har set nogle billeder af ham, der er lidt bedre
Ret godt billede af dig, synes derimod at din kære søn ligner én der er faldet ned fra månen, hi hi hi. Synes nu jeg har set nogle billeder af ham, der er lidt bedre
Der er jeg da bare slet ikke enig.... Han har et rigtig lækkert "baby udtryg" på det billede, jeg syntes han er røv lækker......
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128