Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er der nogen der ved, hvor jeg kan købe færdigsyede gardiner med Disney-prinsesserne?
Kh. Katja
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det kan man i Jysk .... vores Malle har nemlig sådan nogle
Linda cecilie liljeqvist Dinesen skriver: Det kan man i Jysk .... vores Malle har nemlig sådan nogle
Jeg har været fordi den lokale Jysk, da jeg også mente at man kunne. De havde dem ikke og ham jeg snakkede med sagde, at de slet ikke førte dem. Hm hm hm. Måske jeg skulle prøve en anden Jysk.
MoarHvidovre skriver: Jeg har været fordi den lokale Jysk, da jeg også mente at man kunne. De havde dem ikke og ham jeg snakkede med sagde, at de slet ikke førte dem. Hm hm hm. Måske jeg skulle prøve en anden Jysk.
Jeg har også købt malous i Jysk
Jeg fik det samme af vide som dig i Jysk i Haderslev Ville nemlig rigtig gerne have dem til lærkes værelse.
Mamman skriver: Jeg har også købt malous i Jysk
Hvornår har du købt dem?
wamse skriver: Jeg fik det samme af vide som dig i Jysk i Haderslev Ville nemlig rigtig gerne have dem til lærkes værelse.
Det er rigtig irriterende når man nu havde sat sig for, at det skulle være dem Hvis jeg finder nogen kan jeg lige give dig et praj
MoarHvidovre skriver: Det er rigtig irriterende når man nu havde sat sig for, at det skulle være dem Hvis jeg finder nogen kan jeg lige give dig et praj
Jeg skal også i jysk i Varde på torsdag, for at finde gardiner, så håber de har dem der
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128