hvad kan det være

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

445 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. juni 2010

Divababy93

Har lige et hurtigt spørgsmål.
jeg er i uge 18+2 og der kommer noget væske ting ud af mine bryster, hvad kan det være?
kan da ikke være moder mælk allerede?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Har lige et hurtigt spørgsmål.
jeg er i uge 18+2 og der kommer noget væske ting ud af mine bryster, hvad kan det være?
kan da ikke være moder mælk allerede?

det er råmælk..

kroppen fungerer sådan, at der er mælk i brysterne ret tidligt... lad os nu sige at baby bliver født for tidligt, så passer mælken til baby... mælken ændrer sige hele tiden, så den passer nøjagtigt til den alder baby har:0) ret smart..

men jo, det kaldes råmælk

Anmeld

28. juni 2010

Divababy93

Ni-ko-li-ne skriver:

det er råmælk..

kroppen fungerer sådan, at der er mælk i brysterne ret tidligt... lad os nu sige at baby bliver født for tidligt, så passer mælken til baby... mælken ændrer sige hele tiden, så den passer nøjagtigt til den alder baby har:0) ret smart..

det er næsten så slemt så jeg skal havde amme brikker i

Anmeld

28. juni 2010

Ni-ko-li-ne skriver:

det er råmælk..

Jeg havde det samme, men min JM sagde at det ikke er råmælk.. Den kommer først i forbindelse med fødslen og alle de hormoner og hvad det ellers hedder , som man udskiller i forbindelsen med fødslen..

Anmeld

28. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Tilmeldt skriver:

Jeg havde det samme, men min JM sagde at det ikke er råmælk.. Den kommer først i forbindelse med fødslen og alle de hormoner og hvad det ellers hedder , som man udskiller i forbindelsen med fødslen..

så må i have misforstået hinanden... der er råmælk før fødslen... når man så har født sættes hormonerne igang og den "rigtige" mælk løber til:0)

Anmeld

28. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Divababy93 skriver:

det er næsten så slemt så jeg skal havde amme brikker i

der er faktisk mange gravide der oplever at måtte bruge ammeindlæg:0) så du er altså ganske normal;0) man kan godt blive lidt forskrækket

Anmeld

28. juni 2010

FrkLarsen

Jeg har rendt med ammeindlæg siden jeg var i uge 28, og ja det er råmælk som de andre piger skriver  

I med et par ammeindlæg og så bemærker man det skam ikke  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.