kort ryg update, og lidt nabo....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

321 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. juni 2010

Ni-ko-li-ne

først... Martin er lige inde og se bold ved naboen, så de kom lige ind med friskbagt chokoladekage med jordbær! jeg skulle ikke kede mig jo... lækkert...

så.... status er... at jeg de sidste fjorten dage har besøgt træningscenteret 5 gange!! og så idag... planen er onsdag og fredag med... så jeg er klar, klar til afklaring NU!jeg har ondt hver dag, men det kører ligesom i samme rille... mit højre ben er delvist følelseshæmmet og det summer....

men nej! ak nej... den nye sagsbehandler har fundet ud af at hun skal bruge en "generel helbredserklæring" og den skal man have lavet hos sin læge! vores læge har først tid d. 15 juli... så går der en uge før vi har den, og min sagsbehandler har ferie hele august... dvs at min sag først kommer for sociallægen i begyndelsen af september... derfra tager det 3 uger før de ved hvilken form for afklaring jeg skal i...

så skal jeg vente på det... og så igang med det... OG JEG HAR KUN SYGEDAGPENGE INDTIL NOVEMBER!!!  det er DYBT godnat at jeg skal gå her og vente og jeg ender sgu snart med en depression igen! jeg er træt træt træt af at vente! imorgen ringer jeg til lægen og klager min nød, i håb om at få en afbudsordning.... jeg kan være der i løbet af 15 minutter!hvis bare jeg kan få den helbredserklæring på plads NU!

undskyld piger... jeg piver lidt... men jeg er simpelthen træt, helt ind i knoglerne!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

Bondepigen

Aaarh men hvor kan jeg godt forstå dig. Det er så trist at have smerter OG at skulle vente og vente og vente på en afklaring. Det er da osse uheldigt, at det falder lige her i ferietiden...men det er jo SÅ typisk.

Men så er det da godt, at I har nogle dejlige naboer som kommer med pølser og kage, det er da et lyspunkt midt i alt det grå.

Jeg tror i øvrigt jeg er forelsket i dine naboer. Sådanne naboer er guld værd... Vores dejlige naboer er desværre flyttet, men vi holder stadig kontakt...og vores nye naboer er jeg nogle gange lidt bange for...i hvert fald manden, når han har drukket.

Håber du kan magte at feje det triste til side og nyde sommeren sammen med din dejlige familie .. (og skønne naboer).

Anmeld

28. juni 2010

Ni-ko-li-ne

bondepigen skriver:

Aaarh men hvor kan jeg godt forstå dig. Det er så trist at have smerter OG at skulle vente og vente og vente på en afklaring. Det er da osse uheldigt, at det falder lige her i ferietiden...men det er jo SÅ typisk.

Men så er det da godt, at I har nogle dejlige naboer som kommer med pølser og kage, det er da et lyspunkt midt i alt det grå.

Jeg tror i øvrigt jeg er forelsket i dine naboer. Sådanne naboer er guld værd... Vores dejlige naboer er desværre flyttet, men vi holder stadig kontakt...og vores nye naboer er jeg nogle gange lidt bange for...i hvert fald manden, når han har drukket.

Håber du kan magte at feje det triste til side og nyde sommeren sammen med din dejlige familie .. (og skønne naboer).

jeg prøver virkelig.... den store sorte sky for mig, er økonomi... hvis jeg går over de 52 uger skal jeg på KH.... og jeg synes der er lidt nok i forvejen... jeg kan simpelthen ikke holde ud ikke at tjene mine egne kontanter... øv...

jeg hader fulde mennesker... følger dig 100%

men ja, de naboer er fantastiske!

Anmeld

28. juni 2010

Bondepigen

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg prøver virkelig.... den store sorte sky for mig, er økonomi... hvis jeg går over de 52 uger skal jeg på KH.... og jeg synes der er lidt nok i forvejen... jeg kan simpelthen ikke holde ud ikke at tjene mine egne kontanter... øv...

jeg hader fulde mennesker... følger dig 100%

men ja, de naboer er fantastiske!

Jeg forstår dig. Det ER ikke det sjoveste i verden, at leve for meget få penge, når man i forvejen har det trælst.

Håber det løser sig hurtigst muligt!

Anmeld

28. juni 2010

Dictes mor

Jeg kan godt forstå, at du er træt af det. Det er da også noget pjat, for det første at der er så lang ventetid ved lægen, og for det andet, at du ikke kan få en anden sagsbehandler mens din holder ferie. Man kan da ikke forvente, at du bare så gå og vente så længe. Helt ærligt! Og så er jeg rigtig ked af at høre, at du har så ondt og at det er så slemt med din ryg, det er da forbistret! Æv hvor er det altså ærgeligt det hele, jeg kan godt forstå, at du brokker dig over det, det er fuldt ud forståeligt!

Anmeld

28. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Dictes mor skriver:

Jeg kan godt forstå, at du er træt af det. Det er da også noget pjat, for det første at der er så lang ventetid ved lægen, og for det andet, at du ikke kan få en anden sagsbehandler mens din holder ferie. Man kan da ikke forvente, at du bare så gå og vente så længe. Helt ærligt! Og så er jeg rigtig ked af at høre, at du har så ondt og at det er så slemt med din ryg, det er da forbistret! Æv hvor er det altså ærgeligt det hele, jeg kan godt forstå, at du brokker dig over det, det er fuldt ud forståeligt!

der er vidst nok en anden sagsbehandler jeg kan kontakte men der er ingen der kan "agere" i min sag mens hun er væk... øv

Anmeld

28. juni 2010

Dictes mor

Ni-ko-li-ne skriver:

der er vidst nok en anden sagsbehandler jeg kan kontakte men der er ingen der kan "agere" i min sag mens hun er væk... øv

Det er da for surt, og også fjollet. MAn kan da ikke bare sætte alting i bero fordi en person skal på ferie i en måned, det er vist forkert opbygget det system.

Anmeld

28. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Dictes mor skriver:

Det er da for surt, og også fjollet. MAn kan da ikke bare sætte alting i bero fordi en person skal på ferie i en måned, det er vist forkert opbygget det system.

ja det er super fjollet.... men nogen må jo mene at tingene godt kan nås alligevel.. øv... jeg er lige lidt sur over det

Anmeld

28. juni 2010

Skouboe

Bah!!!

Kan godt forstå du piver - bare kom ud med det... vi er her for det samme!!!

Systemet er bare SÅ latterligt indimellem.

Anmeld

28. juni 2010

Dictes mor

Ni-ko-li-ne skriver:

ja det er super fjollet.... men nogen må jo mene at tingene godt kan nås alligevel.. øv... jeg er lige lidt sur over det

Det er der vist ikke noget at sige til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.