først... Martin er lige inde og se bold ved naboen, så de kom lige ind med friskbagt chokoladekage med jordbær! jeg skulle ikke kede mig jo... lækkert...
så.... status er... at jeg de sidste fjorten dage har besøgt træningscenteret 5 gange!! og så idag... planen er onsdag og fredag med... så jeg er klar, klar til afklaring NU!jeg har ondt hver dag, men det kører ligesom i samme rille... mit højre ben er delvist følelseshæmmet og det summer....
men nej! ak nej... den nye sagsbehandler har fundet ud af at hun skal bruge en "generel helbredserklæring" og den skal man have lavet hos sin læge! vores læge har først tid d. 15 juli... så går der en uge før vi har den, og min sagsbehandler har ferie hele august... dvs at min sag først kommer for sociallægen i begyndelsen af september... derfra tager det 3 uger før de ved hvilken form for afklaring jeg skal i...
så skal jeg vente på det... og så igang med det... OG JEG HAR KUN SYGEDAGPENGE INDTIL NOVEMBER!!! det er DYBT godnat at jeg skal gå her og vente og jeg ender sgu snart med en depression igen! jeg er træt træt træt af at vente! imorgen ringer jeg til lægen og klager min nød, i håb om at få en afbudsordning.... jeg kan være der i løbet af 15 minutter!hvis bare jeg kan få den helbredserklæring på plads NU!
undskyld piger... jeg piver lidt... men jeg er simpelthen træt, helt ind i knoglerne!
Anmeld