Kunne ikke klare det uden Per

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

599 visninger
14 svar
0 synes godt om
28. juni 2010

Dictes mor

Dicte vil ikke længere falde til ro hos mig om aftenen, som hun ellers gjorde før vaccinen, nu er vi nødt til at lulle hende i søvn i sengen, men det betyder at hun skriger helt hjerteskærende, og det går lige gennem marv og ben hos mig. Jeg får det nærmest fysiskt dårligt, så nu er det Per der putter hende, mens jeg går mig en tur i haven, hvor jeg ikke kan høre hende. Det tager ham ikke mere en ti minutter, og hun græder ikke hele tiden, men det er ti minutter i helvede for mig. Jeg er bare så glad for, at jeg har ham til at hjælpe, og at han er så god og rolig til at putte hende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Dictes mor skriver:

Dicte vil ikke længere falde til ro hos mig om aftenen, som hun ellers gjorde før vaccinen, nu er vi nødt til at lulle hende i søvn i sengen, men det betyder at hun skriger helt hjerteskærende, og det går lige gennem marv og ben hos mig. Jeg får det nærmest fysiskt dårligt, så nu er det Per der putter hende, mens jeg går mig en tur i haven, hvor jeg ikke kan høre hende. Det tager ham ikke mere en ti minutter, og hun græder ikke hele tiden, men det er ti minutter i helvede for mig. Jeg er bare så glad for, at jeg har ham til at hjælpe, og at han er så god og rolig til at putte hende.

nåååårh søde Camilla, det kender jeg godt! øv, det gør helt ondt..... jeg får en slags kvalme når Nikoline græder sådan...det føles som om hele kroppen bliver hevet ud af sig selv... ikke rart...

det skal nok gå over igen! og i gør det jo for Dictes bedste

Anmeld

28. juni 2010

Dictes mor

Ni-ko-li-ne skriver:

nåååårh søde Camilla, det kender jeg godt! øv, det gør helt ondt..... jeg får en slags kvalme når Nikoline græder sådan...det føles som om hele kroppen bliver hevet ud af sig selv... ikke rart...

det skal nok gå over igen! og i gør det jo for Dictes bedste

Hun vågnede lige igen, og græd endnu værre end før. Hun er snottet og kan ikke trække vejret ordentligt, og så bliver hun ulykkelig, fordi hun er så træt. Jeg har det som om jeg skal kaste op, og jeg har lyst til at græde. Jeg kan slet ikke have med det at gøre.

Anmeld

28. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Dictes mor skriver:

Hun vågnede lige igen, og græd endnu værre end før. Hun er snottet og kan ikke trække vejret ordentligt, og så bliver hun ulykkelig, fordi hun er så træt. Jeg har det som om jeg skal kaste op, og jeg har lyst til at græde. Jeg kan slet ikke have med det at gøre.

det gør Nikoline stadig... det er træls... drypper i med saltvand? og er hovedgærdet hævet? det hjælper en del...

husk, at hun  gør det kun, fordi hun ikke kan tilkendegive sin nød på anden vis... så bare ind til hende med dæmpet stemme og ro på... så skal det nok gå

Anmeld

28. juni 2010

Dictes mor

Ni-ko-li-ne skriver:

det gør Nikoline stadig... det er træls... drypper i med saltvand? og er hovedgærdet hævet? det hjælper en del...

husk, at hun  gør det kun, fordi hun ikke kan tilkendegive sin nød på anden vis... så bare ind til hende med dæmpet stemme og ro på... så skal det nok gå

Vi har lige dryppet hende og suget en masse ud, men vi kan desværre ikke hæve hovedgærdet, for hun sover på maven, hun kan ikke sove på ryggen, så vågner hun er skriger efter et kvarter, og jeg ved ikke om det er så godt at hæve gærdet, når hun ligger på maven?

Anmeld

28. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Dictes mor skriver:

Vi har lige dryppet hende og suget en masse ud, men vi kan desværre ikke hæve hovedgærdet, for hun sover på maven, hun kan ikke sove på ryggen, så vågner hun er skriger efter et kvarter, og jeg ved ikke om det er så godt at hæve gærdet, når hun ligger på maven?

jeg tror ikke at det gør en forskel... det øger ikke trykket på brystkassen at du hæver gærdet... selvfølgelig ikke så meget at hun rutsjer:0)

Anmeld

28. juni 2010

Skouboe

Dictes mor skriver:

Det kan du sagtens - op med det, ca. 15 cm. Det gør en kæmpe forskel.

Anmeld

28. juni 2010

Dictes mor

Skouboe skriver:

Det kan du sagtens - op med det, ca. 15 cm. Det gør en kæmpe forskel.

Det gør vi ligeså snart hun vågner igen, så hæver vi det.

Anmeld

28. juni 2010

Skouboe

Det er en rigtig god ide... Freja havde refluks da hun var lille og sov derfor med hovedet hævet. Jeg var overrasket over hvor meget det skulle op, men det gør en kæmpe forskel.

Når Freja var forkølet da hun var lille brugte vi også meget at hæve puslepuden 15 cm, dryppe saltvand i begge næsebor og derefter give hende sutten med det samme, så hun trak vejret gennem næsen og fik skabt lidt passage på den måde, og så ind og sove med hovedet opad.

Anmeld

28. juni 2010

Dictes mor

Det vil vi gøre Jeg kan ikke lade være med at spekulere på om det er høfeber, for det har jeg jo meget af, men kan babyer mon få høfeber?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.