min lillebror på 2..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

624 visninger
12 svar
0 synes godt om
28. juni 2010

CiSo

ville bare lige fortælle jer om en lille sød oplevelse jeg havde idag!

Min lillebror på 2, har i lang tid rigtig gerne ville prøve at mærke babyen, (han bliver 3 til august) men det har desværre ikke kunne lykkes, og hans tålmodighed er jo ikke den største når han ikke er ældre.. MEN..

Idag, mærkede han spånken (som han siger, jeg har fortalt ham det er en pige, men for ham er det spånken.) 

Jeg skyndte mig at tage hans hånd og presse den ind mod maven, da der var allermest gang i hende og vupti sparkede hun på hans hånd.. Han kiggede op på mig og smilede over hele hovedet...

og sagde: var det babyen, der sparkede på min hånd.. Ja det var det sagde jeg..  Hvor er hullet den skal ud af???? Øhhhh, hvad svare man så lige?  han stak hånden ned mellem mine bryster og sagde hul.. så måtte jeg sige.. neeeeeeej, det er ikke lige det hul! hihi

ahr han er så sød!  

undskyld det blev lidt langt! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

Laulund87

Hvor sødt

Haha, hvad svarer man så lige??

Anmeld

28. juni 2010

CiSo

Laulund87 skriver:

Hvor sødt

Haha, hvad svarer man så lige??

haha, ja det er jo det!

- min mor tog over, og forklare pænt at den kom ud af tissekonen!  

Anmeld

28. juni 2010

Laulund87

sophieamalia skriver:

haha, ja det er jo det!

- min mor tog over, og forklare pænt at den kom ud af tissekonen!  

Det var da godt hun lige kunne tage over

Anmeld

28. juni 2010

CiSo

Laulund87 skriver:

Det var da godt hun lige kunne tage over

hihi ja, jeg vidste godt nok ikke lige hvad jeg skulle svare!

Anmeld

28. juni 2010

Laulund87

sophieamalia skriver:

hihi ja, jeg vidste godt nok ikke lige hvad jeg skulle svare!

Uha nej, heldigvis blev jeg ikke udsat for sådan nogle spørgsmål

Anmeld

28. juni 2010

CiSo

Laulund87 skriver:

Uha nej, heldigvis blev jeg ikke udsat for sådan nogle spørgsmål

hihi ja heldigvis! Men min lillebror spørger om de mærkeligste ting, men det gør små børn vel bare??

Anmeld

28. juni 2010

Laulund87

sophieamalia skriver:

hihi ja heldigvis! Men min lillebror spørger om de mærkeligste ting, men det gør små børn vel bare??

Det kender jeg alt til da jeg har arbejdet i børnehave og vuggestue Det var engang en pige der sagde at jeg havde store bryster

Bad bare til at ingen hørte det og skyndte mig at snakke videre om noget andet

Anmeld

28. juni 2010

CiSo

Laulund87 skriver:

Det kender jeg alt til da jeg har arbejdet i børnehave og vuggestue Det var engang en pige der sagde at jeg havde store bryster

Bad bare til at ingen hørte det og skyndte mig at snakke videre om noget andet

hihihi, ja sådan noget kunne min lillebror også sagtens finde på at sige!! Dengang han var spædbarn og min mor skulle til tandlægen, sad jeg ude i vente værelset med ham, og pludselig slår han også bare en stor skid der sagtens kunne høres, de andre i vente værelset kiggede over på mig.. og jeg udbrød bare " det  var ham!!" de kunne vel ikke tro, at en dengang 16 årig pige sad og sked, de begyndte bare at grine heldigvis tror jeg ikke de troede det var mig!! lille sidespring men en rigtig sjov historie!!!

Anmeld

28. juni 2010

Laulund87

sophieamalia skriver:

hihihi, ja sådan noget kunne min lillebror også sagtens finde på at sige!! Dengang han var spædbarn og min mor skulle til tandlægen, sad jeg ude i vente værelset med ham, og pludselig slår han også bare en stor skid der sagtens kunne høres, de andre i vente værelset kiggede over på mig.. og jeg udbrød bare " det  var ham!!" de kunne vel ikke tro, at en dengang 16 årig pige sad og sked, de begyndte bare at grine heldigvis tror jeg ikke de troede det var mig!! lille sidespring men en rigtig sjov historie!!!

Haha min datter kan virkelig også være højlydt når hun prutter Forstår slet ikke hvordan hun kan rumme det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.