Autostol ...? AK ve, hvad skal man vælge???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2010

Tina2

Zafir skriver:

Ja, det er også lidt noget andet, men en stol de skal bruge mens de er helt små... Og når vi ikke skal have flere unger efter Frigg, så er det altså dumme penge at smide efter noget syntes jeg...

Vi har en Rømer autostol, som vi købte da vi sku ha Milas.... Den er uden isofix... Har dog snakket om vi skal ha en med, men så bli'r det nok en der har været lejet ud....

Milas skal nemlig også ha en ny stol, når bebsen kommer..... Og de er jo dyre!

Men om man køber en brugt eller ny, så kan det jo sælges igen :-)

Jeg sælger jo riiiigtig meget og køber riiiigtig meget både nyt og brugt på TS  Synes det er fantastisk med en god handel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2010

82Miraklet

Zafir skriver:

Ja, det er også lidt noget andet, men en stol de skal bruge mens de er helt små... Og når vi ikke skal have flere unger efter Frigg, så er det altså dumme penge at smide efter noget syntes jeg...

Og igen kan man også sige, at hvis du køber en udlejningsmodel eller en lidt nyere brugt en, har du jo også selv mulighed for at sælge den når I er færdige med at bruge den....

Jeg var heldig, fandt en super stol til Noah, købte den for 500 kr og solgte den 10 mdr efter for 700 kr.... Det lå prisen omkring på dba, så jeg tog chancen....

Og ja så babystol tjente vi penge på... ;o)

Anmeld

29. juni 2010

3xM

vi lejer den første stol, syntes de vokser så hurtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.