strandtur med 1årig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

616 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. juni 2010

NinaNymannMadsen

når man skal på stranden med sin lille pige på 1 år hvad skal man så huske til dem, ud over solcreme og vand?

skal nemlig på stranden med min datter imorgen eller onsdag sammen med kenneth og svoger og svigerinde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

Becks

Astasmor skriver:

når man skal på stranden med sin lille pige på 1 år hvad skal man så huske til dem, ud over solcreme og vand?

skal nemlig på stranden med min datter imorgen eller onsdag sammen med kenneth og svoger og svigerinde.

Solhat og parasol så hun ikke lægger i solen...

Anmeld

28. juni 2010

NinaNymannMadsen

Tutter skriver:

Solhat og parasol så hun ikke lægger i solen...

godt du siger det ellers havde jeg da nok glemt den ene af tingene hvertfald. solhat kommer hun igen steder uden. så skal bare ha fat i en parasol men det burde være let ellers er en paraply vel fint nok når den bare skal bruges til hende.

Anmeld

28. juni 2010

Patrick07

Vi har sådan et halv telt til Patrick så alt drikkelsen m.m kunne være der under + han kunne sidde i skygge og lege med sand osv. det kostede kun mellem 50-100,- og vi er super glade for det.. bruger det stadig selv om han er 3 år nu.

Anmeld

28. juni 2010

NinaNymannMadsen

Patrick07 skriver:

Vi har sådan et halv telt til Patrick så alt drikkelsen m.m kunne være der under + han kunne sidde i skygge og lege med sand osv. det kostede kun mellem 50-100,- og vi er super glade for det.. bruger det stadig selv om han er 3 år nu.

okay min sivgerinde og svoger har en stor paraply hvor hun sagtens ville kunne sidde under og lege også og ha drikke og mad. og så har vi en mindre en vi også bare kan tage med jo til det.

så længe hun bare ikke kommer i solen sådan rigtig hun skal da hvertfald ned og mærke på vandet hvis det ikke er alt for koldt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.