Nogen af jer der kun har een lunge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

894 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. juni 2010

Anonym trådstarter

Jeg spørger, fordi jeg gerne vil vide, hvor meget i fysisk kan holde til, og hvordan hverdagen ellers er for jer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

Hej..

Jeg har ikke selv kun en lunge men har en veninde med en lunge.. Hun dyrker motion, og gør de ting hun plejer.. Skal dog siges hun stoppede med at ryge

Men syntes du stiller spørgsmålet ret svært.. hvor det er lige hvor du vil hen med det??

Tror bedre en læge kan give dig de svar du behøver, end siden her.. det er svært at hjælpe når man ikke rigtig kender andet i historien end overskriften en lunge...

er det en voksen/barn eller hvad snakker vi..

Men jeg syntes du skal sankke med din læge han/hun vil sikkert kunne give dig nogle svar som vi andre ikke kan

Anmeld

28. juni 2010

Anonym trådstarter

Jamen der behøves vel ikke så meget baggrunds viden end det spørgsmål jeg stiller Men jeg spørger fordi jeg gerne vil vide hvordan andres liv er påvirket af kun at have een lunge, da jeg selv kun har een lunge. Så ville såment bare gerne høre, hvor meget andre i min situation kan.

Anmeld

29. juni 2010

TbCp

Min lillesøster fik fjernet sin ene lunge og havde noget besvær med at få vejret.... hun kunne ikke gå ret langt uden at blive stakåndet så ofte blev hun kørt rundt i kørestol...
Nu led min søster også af div. andre ting, så skal ikke kunne sige med 100% sikkerhede om noget af det ikke også spillede ind...

Hun blev forøvrigt brugt som "eksamens-objekt" af div. lægestuderende og fortalt grinende om en lægestud. der ikke kunne finde hende hjerte.... som havde rykket sig længere ud fordi hun ikke havde den ene lunge længere

Anmeld

29. juni 2010

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Min lillesøster fik fjernet sin ene lunge og havde noget besvær med at få vejret.... hun kunne ikke gå ret langt uden at blive stakåndet så ofte blev hun kørt rundt i kørestol...
Nu led min søster også af div. andre ting, så skal ikke kunne sige med 100% sikkerhede om noget af det ikke også spillede ind...

Hun blev forøvrigt brugt som "eksamens-objekt" af div. lægestuderende og fortalt grinende om en lægestud. der ikke kunne finde hende hjerte.... som havde rykket sig længere ud fordi hun ikke havde den ene lunge længere

hihi ej hvor sjovt... hver gang jeg er hos en ny læge undre de sig også over at hjertelyden en så svag, så må lige vise dem at de skal lytte et andet sted, da hjertet er blevet skubbet

Tusinde tak for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.