Var bekymret - men nu er jeg glad..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

584 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. juni 2010

Nadia&Daniel

..for mærker dagli' kærlige spark i maven

Var bekymret pga jeg havde ikke mærket liv i 4 dage - og lørdag aften/nat mærkede jeg kun lige 2 svage spark. Men tro mig, guldklumpen tog revance (stave) igår. Allerede om formiddagen (da jeg sad ved computeren), fik jeg en masse kærlige slag fra vores guldklump, til sidst var jeg nød til at gå en tur i det gode vejr, og at få lidt ro i maven (tænkt, først klager mig over intet liv, og så begynder det, og så er det lidt for meget - sagt med et smil). Så både farmand og den kommende farmor mærkede guldklumpen for første gang

Jeg var ikke til at skyde igennem igår og i dag (mærker en masse spark igen nu her, mens jeg skriver dette)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2010

Sirimor

Hvor dejligt at høre.

En anden gang, så vil jeg klart anbefale dig at drikke noget koldt/ spise en is og lægge dig ned eller sidde i fred og ro, så burde den lille guldklump sprælle Og hvis du ikke mærker noget, så tøv ikke med at ringe til fødegangen.

Anmeld

29. juni 2010

Nadia&Daniel

Sirimor skriver:

Hvor dejligt at høre.

En anden gang, så vil jeg klart anbefale dig at drikke noget koldt/ spise en is og lægge dig ned eller sidde i fred og ro, så burde den lille guldklump sprælle Og hvis du ikke mærker noget, så tøv ikke med at ringe til fødegangen.

Forsøgte "kun" med at puffe lidt til maven og hoste lidt (glemte det med vandet) - havde også besluttet mig for at ringe, vist jeg ikke mærkede noget søndag morgen  - men vores guldklump har virkelig taget revance (stave) - selv lige nu puffer den sødt til mig

Anmeld

29. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

hvor skønt søde!

Ja, de kan godt drille lidt, de små.. og du vil også mærke at spark, puf og slag hele tiden ændrer sig nu.. I takt med at Jeres skønne bebs vokser sig større og stærkere bliver der mindre og mindre plads og defor vil sparkene ændre sig Jeg blev også urolig nogle gange og måtte en enkelt gang på fg for at få kørt ctg - som selvfølgelig var fuldstændig som den skulle være

Det er utroligt som de små poder kan gøre os bekymrede!

Men ja, husk det med koldt vand/is - gerne noget med sukker!!! og ellers skal du ikke tøve med at kontakte fg.. De er altid søde til at hjælpe, men en tommelfinger regel er at man ikke SKAL mærke liv hver dag før uge 28 (tror nok det er 28)...

knus

Anmeld

29. juni 2010

Nadia&Daniel

Caroline86 skriver:

hvor skønt søde!

Ja, de kan godt drille lidt, de små.. og du vil også mærke at spark, puf og slag hele tiden ændrer sig nu.. I takt med at Jeres skønne bebs vokser sig større og stærkere bliver der mindre og mindre plads og defor vil sparkene ændre sig Jeg blev også urolig nogle gange og måtte en enkelt gang på fg for at få kørt ctg - som selvfølgelig var fuldstændig som den skulle være

Det er utroligt som de små poder kan gøre os bekymrede!

Men ja, husk det med koldt vand/is - gerne noget med sukker!!! og ellers skal du ikke tøve med at kontakte fg.. De er altid søde til at hjælpe, men en tommelfinger regel er at man ikke SKAL mærke liv hver dag før uge 28 (tror nok det er 28)...

knus

tak for de søde ord - de hjælper mere end du tror

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.