24-32-baby!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2010

Vidunderligeunger

Tjuhl skriver:

tak tak

svampelampen er købt her: http://www.kidshome.dk/group.asp?group=24 de har ret mange fine ting, syns jeg!!

svanpelampen troede jeg var luftbolloner??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

Vidunderligeunger

BlyViol skriver:

svanpelampen troede jeg var luftbolloner??

bare glem det - jeg  bytter rundt på tingene!!  

Anmeld

28. juni 2010

oo

BlyViol skriver:

bare glem det - jeg  bytter rundt på tingene!!  

jæs jæs, begge dele er købt hos dem (plus alt muligt andet!)

Anmeld

28. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Tjuhl skriver:

jo, det tror jeg sagtens! den giver meget lys egentlig, syntes jeg igår da det blev helt mørkt, men på en rar måde, sådan helt gulligt og varmt

indtil videre er det lykkedes mig at overbevise Søren om at alt hvad jeg har købt, har jeg købt fordi jeg ved mere end ham om hvad babyen har brug for det er lidt ledt, for så får han dårlig samvittighed over ikke at have fået sat sig ind i det praktiske (såsom svampelamper, hvilken farve kommoden skal have osv )

Det lyder bare super! Så tror jeg dælme heller ikke vi herhjemme kan gardere os mere til lillesøster kommer. Nu skulle alt da vist også være købt/betalt/hentet osv! SKØNT!

Ejjjj hvor er du ond, hahaha

Anmeld

30. juni 2010

oo

Mathildesmor skriver:

Det lyder bare super! Så tror jeg dælme heller ikke vi herhjemme kan gardere os mere til lillesøster kommer. Nu skulle alt da vist også være købt/betalt/hentet osv! SKØNT!

Ejjjj hvor er du ond, hahaha

a woman's gotta do what a woman's gotta do !!

men det er da også liiiiiiige op over med lillesøster hos jer! her er der jo lææææææææææææææææææænge til endnu (føles det som om)

Anmeld

30. juni 2010

LISBETH:-)

Åhhhh Trine hvor er det hele bare fantastisk!!!! Du ser bare så super super skøn ud, og man kan bare se at du stråler.

Hold kæft hvor jeg glæder mig til det aller første billede af jeres guld :-)

Anmeld

30. juni 2010

NoName

WOW super flot mause, og vildt lækkert værelse...

øhmm tjek-in er det kl 14??? og er det med ½ eller hel pension???? (Læs = Fååårk der gad jeg godt bo, super hyggeligt.)

Knus NoName 36+0

Anmeld

30. juni 2010

Maise

fantastisk sød historie og meget flot værelse. og hvor er din mave dog dejlig rund ,-) Tænkte på hvor du har købt den wallstickers der hænger over vinduet?

Anmeld

30. juni 2010

oo

lisbeth2910 skriver:

Åhhhh Trine hvor er det hele bare fantastisk!!!! Du ser bare så super super skøn ud, og man kan bare se at du stråler.

Hold kæft hvor jeg glæder mig til det aller første billede af jeres guld :-)

tak Lisbeth ja, jeg er også begyndt at glæde mig RET meget til at skifte mavebilleder ud med guldklumpebilleder

Anmeld

30. juni 2010

oo

noname skriver:

WOW super flot mause, og vildt lækkert værelse...

øhmm tjek-in er det kl 14??? og er det med ½ eller hel pension???? (Læs = Fååårk der gad jeg godt bo, super hyggeligt.)

Knus NoName 36+0

haha, så må du slås med katten først! og tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.