Kan man tillade sig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

995 visninger
13 svar
0 synes godt om
23. juni 2008

Doktor Doolittle

at drikke en kaffe med sin brors x-kæreste, som han selv slog op med for 5 år siden (?) Hun er een af mine venner på Facebook og jeg har altid holdt meget af hende.
(H) Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2008

Rahmberg.dk

Tja.. det spørgsmål er din bror vist den eneste der kan svare på.
Det kommer jo helt an på hans følelser.

Hilsen Berit, Aalborg

Anmeld

23. juni 2008

Mathilde

Ja det synes jeg godt du kan tillade dig... Jeg synes det ville have været en anden situation hvis hun fx havde været ham utro eller på anden måde været rigtig unfair overfor ham.. (ved self. ikke hvad der er sket)
Men hvis jeg var dig ville jeg nok for god ordens skyld lige spørge om det er et problem for ham. Så kommer man ikke i klemme:)

Håber du finder ud af det:)

(H)Mathilde

Anmeld

23. juni 2008

Christinahr

Sjovt, det sad mig og veninder og diskuterede i lørdags, bare med x-. svigerforældre.

Jeg synes du bliver nødt til at spørge din bror, hvis han synes det et problem ville jeg ikke gøre det.

Og så igen når det er skrevet, hvis det en pige du synes om.

Det ærlige vil være at træde bror eller evt brors nye kæreste over tærene.

Anmeld

23. juni 2008

Honningblomst

Ja da..kan slet slet ikke se problemet i det...slet ikke...
Knus..

Anmeld

23. juni 2008

Stumpen

Det vil jeg også mene at du sagtens kan..
(H) Anja..

Anmeld

23. juni 2008

Heidi.

Hej Tina..

Det sys jeg da sagtens du kan.. Din bror kan jo i princippet ikke bestemme hvem du skal omgås....

Knus Heidi

Anmeld

23. juni 2008

charlottekri

Heidi-Godsk skriver:

Hej Tina..

Det sys jeg da sagtens du kan.. Din bror kan jo i princippet ikke bestemme hvem du skal omgås....

Knus Heidi

helt enig, men jeg synes godt at du kunne fortælle din bror at du var veninder med hans ex... der er jo ikke noget ved at han finder ud af det ad omveje og der bliver noget der.. men hvis de er skiltes på god fod så ville jeg ikke mene at der skulle være noget problem ;)

Anmeld

23. juni 2008

Plysbjørnen

Jo det vil jeg da mene du godt kan...
Men igen det kommer an på hvad skete der mellem din bror og hende...

Betina1978

Anmeld

23. juni 2008

Grynt

Doktor Doolittle skriver:

at drikke en kaffe med sin brors x-kæreste, som han selv slog op med for 5 år siden (?) Hun er een af mine venner på Facebook og jeg har altid holdt meget af hende.
(H) Tina

ja det kan du da bestemt :) Og eftersom det er 5 år siden og det var ham der slog op kan jeg overhovedet ikke se noget problem der i. Om jeg ville spørge ham om lov...overhovedet ikke!!! Gå du ud og drik kaffe med hende ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.