Babyalarm søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
28. juni 2010

roenlund

dere er stor forskel på garanti og forsikring... garantien dækker ikke hvis den lille gylper ud over den eller lign så den ikke virker...

men til den pris ville jeg så nok bare satse og så købe nye hvis de gik i stykker.... det er jo næsten samme pris som forsikring...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

Nadia&Daniel

roenlund skriver:

dere er stor forskel på garanti og forsikring... garantien dækker ikke hvis den lille gylper ud over den eller lign så den ikke virker...

men til den pris ville jeg så nok bare satse og så købe nye hvis de gik i stykker.... det er jo næsten samme pris som forsikring...

Tak for det hurtige svar

Anmeld

28. juni 2010

Maria.

Nadia&Daniel skriver:

Uhh dem må vi da lige eje - men men men, er vi ikke enig om, at når man køber en vare, så har man 2 års garanti (stave)??? Fordi jeg kan kun læse mig frem til at jeg skal betale 199.- extra for 2 eller 3 års forsikring..

Så er prisen jo lige pludselig 498.- istedet for 299.-

Jo, du har 2 års reklamation.. Du skal ikke købe forsikring til dem.. Det kan slet ikke betale sig!

Anmeld

28. juni 2010

Nadia&Daniel

Maria. skriver:

Jo, du har 2 års reklamation.. Du skal ikke købe forsikring til dem.. Det kan slet ikke betale sig!

Nogle der ved om det er et tilbud i kort tid eller lidt længere??

Anmeld

28. juni 2010

Maria.

Nadia&Daniel skriver:

Nogle der ved om det er et tilbud i kort tid eller lidt længere??

Jeg købte mine for 3 måneder siden til samme pris, men tør ikke sige om det er desideret tilbud..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.