billeder fra fotografen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

804 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. juni 2010

msax

Så er der (mange) billeder af maven og den lille familie i mit fotoalbum. Jeg syntes det var vildt svært at vælge, så der er en del. Men jeg har dog sorteret dem væk med de værste armhuledeller - dem vil jeg skåne jer for.

Jeg er selv ret glad for resulaterne , så helt slemt kan det ikke være. For man er jo tit selv ens egen mest kritiske dommer.

Billederne er taget af fotograf Henrik Karlsen i Viborg. En rigtig god oplevelse. Han flytter til Odense lige omlidt og vil gerne tage billeder af gravide maver der, når han engang er kommet på plads. Han er ikke så dyr (500kr) da det er fritidsjob. Man får alle billederne på en CD, og ikke noget på print. Så hvis de skal redigeres eller andet så kan man selv gøre det.

Nedenfor er der lige lidt at starte med

SMIL fra Mette 34+5

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

Jules

Hvor er de bare super fine :)

Anmeld

28. juni 2010

Vinker

Super smukke billeder

Anmeld

28. juni 2010

TbCp

Rigtig rigtig flotte billeder!!!

Anmeld

28. juni 2010

Karo

Sikke nogle flotte billeder

Dem kan du helt sikker godt være stolt af

Anmeld

28. juni 2010

ooo

Det er da nogle helt fantastiske billeder Mette. Hvor ser I bare harmoniske og idylliske ud.

Anmeld

28. juni 2010

otlitrom

Æij, hvor smukt! Hvor ser i bare glade og lykkelige ud

Virkelig flotte billeder!!

Anmeld

28. juni 2010

mama09

msax skriver:

Så er der (mange) billeder af maven og den lille familie i mit fotoalbum. Jeg syntes det var vildt svært at vælge, så der er en del. Men jeg har dog sorteret dem væk med de værste armhuledeller - dem vil jeg skåne jer for.

Jeg er selv ret glad for resulaterne , så helt slemt kan det ikke være. For man er jo tit selv ens egen mest kritiske dommer.

Billederne er taget af fotograf Henrik Karlsen i Viborg. En rigtig god oplevelse. Han flytter til Odense lige omlidt og vil gerne tage billeder af gravide maver der, når han engang er kommet på plads. Han er ikke så dyr (500kr) da det er fritidsjob. Man får alle billederne på en CD, og ikke noget på print. Så hvis de skal redigeres eller andet så kan man selv gøre det.

Nedenfor er der lige lidt at starte med

SMIL fra Mette 34+5

ej hvor er de super fede.... dejlige gravid mavse og familie

Anmeld

28. juni 2010

JustAnotherName

FLOTTE BILLEDER !!

Anmeld

28. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Superflotte billeder, de er virkelig fede!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.