Sovesucces

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

311 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. juni 2010

MariaJ

Måtte bare lige dele det med jer. Johanna ligger ude i barnevognen og har sovet i halvanden time og jeg har haft en formiddag for mig selv  Total succes! Det føles nærmest som om jeg har været på en lille ferie.

Hun er ellers god til at sove, men bare helst ikke om natten. Vores "normale" rytme de sidste mange uger har derfor været at vi først kom til ro langt ud på natten og sov hele formiddagen. Når vi endelig kom op ved middagstid var det bare altid tid til at ordne ærinder, går tur eller lignende, så vi har aldrig rigtig nået det der med at hun får en lur selv i barnevognen.

I går lykkedes det at lægge hende i seng kl 22:30 og i dag er vi stået op, mens det faktisk stadig kunne kaldes morgen, og lige nu sover hun altså middagslur uden at blive gået tur med. Wow! Der fik jeg lige mit liv tilbage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

Koen.

hvor er det skønt for dig.. her i huset sover lille pigen næsten ikke om dagen, men til gengæld hele natten

Anmeld

28. juni 2010

MariaJ

lillespurv19 skriver:

hvor er det skønt for dig.. her i huset sover lille pigen næsten ikke om dagen, men til gengæld hele natten

Tak skal du have , og dejligt for jer med en lille prinsesse, der sover, når resten af verden sover, men måske lidt hårdt for hendes mor, hvis hun aldrig rigtig sover om dagen? Jeg synes Johanna begynder at blive mere krævende i sine vågne timer nu, hvor hun faktisk gerne vil aktiveres og ligge og "snakke" og ikke bare parkeres på et tæppe.

Maria

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.