undersøgelse for bækkenløsning ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.989 visninger
34 svar
0 synes godt om
28. juni 2010

Mikkel's mor <3

Hej 
her på onsdag skal jeg en tur til lægen og have en undersøgelse da jeg måske har fået bækkenløsning.
men jeg kan ikke komme ind til nogen af mine 2 kvindelige læger pga de har ferie, så skal ind til en ferieafløser (en mand)
så er det lige at jeg tænker hvordan bliver man undersøgt for det ?

Jennifer 16+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Jennifer skriver:

Hej 
her på onsdag skal jeg en tur til lægen og have en undersøgelse da jeg måske har fået bækkenløsning.
men jeg kan ikke komme ind til nogen af mine 2 kvindelige læger pga de har ferie, så skal ind til en ferieafløser (en mand)
så er det lige at jeg tænker hvordan bliver man undersøgt for det ?

Jennifer 16+0

jeg har aldrig hørt, at de skulle være noget hvor de skal undersøge gynækologisk... så bare rolig:0)

det er mere noget med samtale og så leddene oppe i bækkenet... altså han vil nok bøje og skrække dine led

Anmeld

28. juni 2010

Daisy

Du skal ikke tage tøjet af, hvis det er det du tænker på . Da jeg var til undersøgelse var der nogle 'øvelser' jeg skulle se om jeg kunne klare, og så trykkede lægen let på bækkenet for at mærke om det gav sig. Hvilket det gjorde i den grad hos mig.

Anmeld

28. juni 2010

Mikkel's mor <3

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg har aldrig hørt, at de skulle være noget hvor de skal undersøge gynækologisk... så bare rolig:0)

det er mere noget med samtale og så leddene oppe i bækkenet... altså han vil nok bøje og skrække dine led

Pyha så kan jeg slappe af igen, har gået og været så nervøs for det.
men det lyder nu ikke så slemt som jeg forventede..
tak for svaret.

Anmeld

28. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Jennifer skriver:

Pyha så kan jeg slappe af igen, har gået og været så nervøs for det.
men det lyder nu ikke så slemt som jeg forventede..
tak for svaret.

velbekomme... altså jeg kan jo ikke love dig noget, men jeg tror bestemt bare han tjekker dine led ude fra og ikke indvendigt;0)

Anmeld

28. juni 2010

Mikkel's mor <3

Daisy skriver:

Du skal ikke tage tøjet af, hvis det er det du tænker på . Da jeg var til undersøgelse var der nogle 'øvelser' jeg skulle se om jeg kunne klare, og så trykkede lægen let på bækkenet for at mærke om det gav sig. Hvilket det gjorde i den grad hos mig.

Det var det nemlig men så kan jeg jo tage det roligt
gjorde det ikke bare røv ondt. er i forvejen skæv i mit bækken ½-1 cm ved ikke om det giver nogen forskel

Anmeld

28. juni 2010

<3

Øh undersøgelse??? Her kunne JM se det på mig da jeg skulle gå... Den velkendte vralten

Anmeld

28. juni 2010

Mikkel's mor <3

Kirle skriver:

Øh undersøgelse??? Her kunne JM se det på mig da jeg skulle gå... Den velkendte vralten

Ja skal først til JM igen til aug. og har bare så ondt at jeg ikke rigtig kan arbejde efter 5-10 min så vil lige have det tjekket.

Anmeld

28. juni 2010

Malonde1985

Hvordan ved man om man har bækkenløsning??  jeg er kun i uge 10, men har lidt problemer i min venstre side i lysken. Det er som om det gør ondt når jeg går, og jeg kommer også automatisk til at gå lidt sjovt, på en haltende måde... Men kan da ikke være det vel allerede??

Anmeld

28. juni 2010

Mikkel's mor <3

Malonde1985 skriver:

Hvordan ved man om man har bækkenløsning??  jeg er kun i uge 10, men har lidt problemer i min venstre side i lysken. Det er som om det gør ondt når jeg går, og jeg kommer også automatisk til at gå lidt sjovt, på en haltende måde... Men kan da ikke være det vel allerede??

Læste lidt om det på nettet i går aftes.. kan ikke lige huske hvad hjemmesiden hedder men den er til at finde på google  
der stod noget om at man kunne få det fra at man var 8 uger henne mener jeg.
har har også haft rigtig ondt i lysken og snakket med JM om det og hun mener at det er pga de ledbånd der sidder der giver sig rigtig meget efterhånden

-Jeg har ondt over lænden og det trækker ned i haleben, baller og baglår.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.