Forkølelsen fra helvede...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

580 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. juni 2010

Skouboe

Så er jeg lige hjemvendt fra lægen og undskyld mig tøser men jeg skal altså lige af med det her... Hold ungerne for øjnene...

%¤%#¤%AAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGHHHHHHHHHH&%/(%/¤&#¤%¤#%"%&/(!!!!!!!!

Jeg testede positiv for streptokokker i halsen og skal derfor 10 dage på penicillin og forkølelsen har sat sig som bi- og kæbehule betændelse... så ud over at jeg ikke kan trække vejret pga. snot og min hals føles som et åbent sår, og jeg hoster til jeg kaster op (og så kan I selv forestille jer hvordan mine ligamenter har det efter at have hostet på den måde i 3-4 dage nu) har jeg SÅ ondt i tænderne og kæberne i venstre side at jeg stort set ikke har sovet i over 3 døgn... jeg havde ikke troet at jeg kunne komme til at savne de ynkelige 2-4 timers søvn jeg fik før pga. graviditeten, men det kunne altså blive værre 

JEG VIL SOVE!!!!

Heldigvis fik jeg lægen til at udskrive nogle smertestillende til mig også.. nu venter jeg bare på at recepten går igennem, så jeg kan hente mine bjerge af medicin... og forhåbentligt få noget SØVN!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Skouboe skriver:

Så er jeg lige hjemvendt fra lægen og undskyld mig tøser men jeg skal altså lige af med det her... Hold ungerne for øjnene...

%¤%#¤%AAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGHHHHHHHHHH&%/(%/¤&#¤%¤#%"%&/(!!!!!!!!

Jeg testede positiv for streptokokker i halsen og skal derfor 10 dage på penicillin og forkølelsen har sat sig som bi- og kæbehule betændelse... så ud over at jeg ikke kan trække vejret pga. snot og min hals føles som et åbent sår, og jeg hoster til jeg kaster op (og så kan I selv forestille jer hvordan mine ligamenter har det efter at have hostet på den måde i 3-4 dage nu) har jeg SÅ ondt i tænderne og kæberne i venstre side at jeg stort set ikke har sovet i over 3 døgn... jeg havde ikke troet at jeg kunne komme til at savne de ynkelige 2-4 timers søvn jeg fik før pga. graviditeten, men det kunne altså blive værre 

JEG VIL SOVE!!!!

Heldigvis fik jeg lægen til at udskrive nogle smertestillende til mig også.. nu venter jeg bare på at recepten går igennem, så jeg kan hente mine bjerge af medicin... og forhåbentligt få noget SØVN!!

det er sgu da ren elendighed! du har ret til at brokke dig!!!

se at få hentet de piller! så du kan slappe lidt af!

Anmeld

28. juni 2010

Skouboe

Ni-ko-li-ne skriver:

det er sgu da ren elendighed! du har ret til at brokke dig!!!

se at få hentet de piller! så du kan slappe lidt af!

24 minutter mere, så burde recepten være ankommet til apoteket... jeg tæller ned..

Anmeld

28. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Skouboe skriver:

24 minutter mere, så burde recepten være ankommet til apoteket... jeg tæller ned..

ja for faen! og så løber du ind og skubber de andre væk....

Anmeld

28. juni 2010

Skouboe

Ni-ko-li-ne skriver:

ja for faen! og så løber du ind og skubber de andre væk....

Helt klart... det eneste der er farligere end at komme imellem en gravid kvinde og hendes mad, er at komme imellem hende og hendes smertestillende !!

Anmeld

28. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Skouboe skriver:

Helt klart... det eneste der er farligere end at komme imellem en gravid kvinde og hendes mad, er at komme imellem hende og hendes smertestillende !!

ja eller en gravid kvinde og hendes seng.... fnis...  og så i den her varme, kan du overhovedet holde det ud?

Anmeld

28. juni 2010

Skouboe

Ni-ko-li-ne skriver:

ja eller en gravid kvinde og hendes seng.... fnis...  og så i den her varme, kan du overhovedet holde det ud?

Ikke rigtigt...

jeg føler mig som en fed, svedende ko med fedtet hår, sorte rande under øjnene og et permanent lager af snotklude i hænderne...

Men jeg klynger mig til alle forældres mantra: DET GÅR OVER!! 

Hvis man gentager det nok gange, ender man måske med at tro på det..

Når jeg har sovet og forhåbentligt ikke har så ondt i tænderne mere, skal jeg BADE i Sun Lollyer

Anmeld

28. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Skouboe skriver:

Ikke rigtigt...

jeg føler mig som en fed, svedende ko med fedtet hår, sorte rande under øjnene og et permanent lager af snotklude i hænderne...

Men jeg klynger mig til alle forældres mantra: DET GÅR OVER!! 

Hvis man gentager det nok gange, ender man måske med at tro på det..

Når jeg har sovet og forhåbentligt ikke har så ondt i tænderne mere, skal jeg BADE i Sun Lollyer

ha ha fyld badebassinnet op med sun lolly....

jeg ved godt at det ikke hjælper, men jeg har nu lidt ondt af dig..... det bliver meget bedre når penicillinen og de smertestillende virker!

Anmeld

28. juni 2010

Skouboe

Ni-ko-li-ne skriver:

ha ha fyld badebassinnet op med sun lolly....

jeg ved godt at det ikke hjælper, men jeg har nu lidt ondt af dig..... det bliver meget bedre når penicillinen og de smertestillende virker!

Aaaahhh...... badebassin med Sun Lollyer.... aaaahhhhhhh......

7 minutter til jeg kører efter mine stoffer!!!

Anmeld

28. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Skouboe skriver:

Aaaahhh...... badebassin med Sun Lollyer.... aaaahhhhhhh......

7 minutter til jeg kører efter mine stoffer!!!

jeg har ærligt talt lyst at slå nikolines bassin op og så lægge mig udenfor og lege strandet hval... og jeg er jo ikke gravid.... men bare træt... hi hi...

jeg tæller ned og går i bad.... kør nu pænt når du skal derind;0) selvom det gælder liv og død.... måske politiet kan eskortere dig... hi hi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.