Pris for vuggestue plads??!??!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2010

lene

du skal sørge for at søge friplads, det har vi og vi betaler 1800 om månden for at store i børnehave og den lille i vuggestue, så det kan altså godt betale sig, og når man søger friplas skal man kun skrive sin su på og ikke evt lån man har ved siden af

Knus Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

Risen

Valle81 skriver:

Jo det er dyrt  - ekstremt:0)

Men husk át i kan søge om tilskud. Hvis ens samlede husstandsindkomst er under 480.000 kan man søge om tilskud til pasning, boligstøtte osv:0)

Det er da bare med at søge hvis jeres samlede indkomst er under dette - 100 kroner i tilskud her og der er jo også en god hjælp:0)

Ja? .. Det tror jeg nu desværre ikke vi kan.. Jeg starter selv på su når den lille skal i vuggestue, men manden tjener vist for mange penge til den tid..  orh god.. vidste ikke det var så dyrt .. 

Anmeld

28. juni 2010

XXSS

Risen skriver:

Hvad er prisen hos jer for vuggestue plads ? Har nemlig lige hørt at en veninde giver 4500 om måneden?! Lyder helt vild ?.. Eller hvad

3150 ca i virum, den ligger på ca. 3900 i gentofte og det har jeg hørt er en af de dyreste.

Men det kommer jo nok også an på madordning - det skulle ikke undre mig at det koster deromkring i kbh..  Vildt dyrt.

http://www.kk.dk/Borger/PasningOgSkolegang/Boernepasning/FAQOmBoernepasning/PriserOgTilskud.aspx#Kan jeg få tilskud til at passe mit eget barn?

Anmeld

28. juni 2010

Valle81

Risen skriver:

Ja? .. Det tror jeg nu desværre ikke vi kan.. Jeg starter selv på su når den lille skal i vuggestue, men manden tjener vist for mange penge til den tid..  orh god.. vidste ikke det var så dyrt .. 

Ja det er knageme sindsygt mange penge at skulle af med:0) Her har vi to der skal betales til - Astagår på privatskole - det koster 2300 om måneden og så skal Anton afsted om et år det koster 2500 om måneden - og vupti det var de penge:0 Ved godt privatskolen er selvvalgt - men vi giver de 2300 inkl skole og SFO hvor vi i den kommunale bare for SFO skal betale omkring 1600 kroner.

Men man bliver sku lídt svedt over de penge - og vi vil gerne have flere børn - men vups vups - det koooooooster:0)

Anmeld

28. juni 2010

Anne85

Vi gir 3338 kr for at have vores søn i vuggestue her i Kolding

Anmeld

28. juni 2010

De3Guldklumper

vi giver knap 6000,- i mdr for at have begge unger i vs og så er der endda halvpris på den ene plads og kun 40 timer. Skal vi op og ha fuld tid så lægges der lidt til i kroner,øre:0)

Og det er i SIlkeborg

Anmeld

28. juni 2010

CamillaSoefelt

I Rudersdal kommune koster det 3510kr pr mdr... Helt vildt mange penge...

Anmeld

28. juni 2010

Risen

CamillaSoefelt skriver:

I Rudersdal kommune koster det 3510kr pr mdr... Helt vildt mange penge...

Ja de er ikke billige de børn .. Var faktisk en smule naiv og troede at børnepengene + det lidt løse kunne dække det ind.. Men det kan det da slet ikke..

Anmeld

28. juni 2010

CamillaSoefelt

Risen skriver:

Ja de er ikke billige de børn .. Var faktisk en smule naiv og troede at børnepengene + det lidt løse kunne dække det ind.. Men det kan det da slet ikke..

Det er pænt dyrt ja..;( Har du fundet ud af hvad det koster i kbh?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.